رضا محمد حسینی در زندان اوین دست به اعتضاب غذا زد

رضا محمدحسینی، زندانی محبوس بند چهار زندان اوین به دلیل تداوم بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زده است. این زندانی سیاسی در اردیبهشت‌ماه سال جاری توسط مأموران اطلاعات سپاه بازداشت و جهت بازجویی و اخذ اعترافات به بند دو ـ الف این نهاد امنیتی مستقر در زندان اوین منتقل‌شده و از آن زمان به‌صورت بلاتکلیف در این زندان بسر می‌برد. پرونده آقای محمد حسینی جهت رسیدگی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه ارجاع شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸، رضا محمد حسینی، زندانی محبوس در بند چهار زندان اوین، به دلیل تداوم بازداشت و عدم تبدیل قرار بازداشت موقت خود به‌قرار وثیقه از سوی شعبه سوم بازپرسی دادسرای امنیت اوین دست به اعتصاب غذای زده است.

بر اساس این گزارش، شعبه  «دوم» بازپرسی دادسرای امنیت اوین، اتهامات «اجتماع و تبانی»، «تبلیغ علیه نظام»، «توهین به بیان گذار جمهوری اسلامی»، «توهین به رهبری»، «اخلال در نظم و آسایش عمومی» و «تمرد از دستور مأموران» را به آقای محمد حسینی تفهیم کرده است.

آقای محمدحسینی در اردیبهشت‌ماه سال جاری توسط مأموران اطلاعات سپاه بازداشت و جهت بازجویی و اخذ اعترافات اجباری به بند دو ـ الف مستقر در زندان اوین منتقل شد.

این زندانی سیاسی پس از گذشت سه ماه از بند دو ـ الف به بند قرنطینه منتقل و پس از ۷۰ روز نیز به بند چهار زندان اوین منتقل شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل