تداوم بازداشت حسین فرج الله، نویسنده و پژوهشگر عرب

حسین فرج‌الله (کعبی)، نویسنده و پژوهشگر اهل شوشتر که توسط مأموران اداره اطلاعات اهواز در تیرماه سال جاری بازداشت‌شده است، کماکان بدون دسترسی به وکیل و به‌صورت بلاتکلیف در زندان مرکزی اهواز (شیبان) بسر می‌برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، حسین فرج‌الله از اهالی شعیبیه شوشتر که توسط مأموران اداره اطلاعات بازداشت‌شده است، پس از گذشت بیش از پنج ماه به‌صورت بلاتکلیف در زندان مرکزی اهواز ( شیبان) به سر می‌برد.

بر اساس این گزارش، مأموران امنیتی ساعت ۱۱ صبح روز جمعه هفتم تیرماه ۹۸، پس از ورود و بازرسی منزل آقای فرج‌الله، ایشان را بازداشت و همچنین کلیه کتب و دست نوشته‌های این شهروند را نیز ضبط کردند.

به گفته یک منبع آگاه، پس از سه ماه آقای فرج‌الله از بازداشتگاه اداره اطلاعات به زندان شیبان منتقل شده و کماکان بدون دسترسی به وکیل و به صورت بلاتکلیف در این زندان نگهداری می‌شود.

آقای فرج‌الله تاکنون در زمینه های فرهنگی، مدنی و تحقیقات تاریخی فعالیت‌های متعددی انجام داده و در سیل خوزستان نیز در کار تشکیل نهادهای مردمی برای مقابل باسیل و امدادرسانی به سیل‌زدگان فعالیت  بسیاری داشته است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید