پخش مواد مخدر و دزدی آشکار از کارت بانک‌های زندانیان توسط جمهوری اسلامی در زندان رجایی شهر

خبر و گزارشی از زندان رجایی شهر

وزیر دزد،

نماینده مجلس دزد،

رییس پلیس دزد،

مسوول حقوق بشر اسلامی زمین‌خوار،

خبر دستگیری «نجم‌الدین حسینی» از مسوولین زندان و پسر خواهر و داماد «امیریان فرد دوم  و معاون زندان رجایی شهر» همراه با ده نفر دیگر از ماموران به جرم پخش مواد مخدر، موبایل، فیلم‌های سکسی و همچنین سوزاندن کارت بانک‌های زندانیان نشان از بعد گندیدگی و فروپاشی مناسبات سیاسی، اجتماعی، اخلاقی حکومت ولایت مطلقه مولتی میلیادرهای دزد روحانی – نظامی می‌باشد.

در کنار منع آزادی‌ها و حقوق قانونی زندانیان مانند مرخصی، تلفن، ملاقات حضوری، جلوگیری از اجرای قانون آزادی مشروط و قانون تجمیع، هواخوری ۲ ساعته به جای ۱۲ ساعت مرسوم و قانونی، فضای ۲ متری زندگی به جای ۱۲ تا ۱۵ متری قانونی و استاندارد، پولی کردن تغذیه، بهداشت و درمان در زندان‌ها (که با این کار نه تنها زندانی را تنبیه می‌کنند، بلکه زندگی خانواده او را به گروگان گرفته نابود می‌کنند) اقدام تازه دولت اعتدال و امید در دست‌اندازی به کارت بانک‌های زندانیان بی‌دفاع که دستشان از همه جا کوتاه است؛ نشان از جنایت‌پیشگی و بی‌رحمی رژیم جمهوری اسلامی سرمایه‌داری می‌باشد.

علنا از حساب‌های بانکی زندانیان، زندانیانی که نان‌آور خانواده بوده و اکنون با کارهای جنایت‌کارانه جمهوری اسلامی در زندان به سر می‌برند و هیچ امیدی برای امرار معاش از جای دیگر ندارند، نهایت بی‌شرمی می‌باشد.(با توجه به کسر کردن بانک ملی مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال از حساب‌های بانکی و دزدی بانک پاسارگاد از حساب زندانیان، معلوم می‌شود که این روش جدید دزدی سازمان‌یافته با برنامه‌ریزی توسط مسوولین نظام اسلامی صورت می‌گیرد) به طوری که تاکنون خبری از فعال کردن کارت بانک‌های سوزانده شده، علی‌رغم احتیاج شدید زندانیان برای خرید و اعتراض شدید مسوول بند به سوزاندن کارت‌ها، هیچ خبری از فعال کردن حساب‌ها وجود ندارد؛ فقط شایع است که «بانک پاسارگاد» هم مانند «موسسه مهران خاوری‌ها و زنجانی‌ها» و جدیدا «بانک ملی» خورده و برده‌اند. بنابراین این زندانیان دست‌شان به جایی بند نیست.

در کلاهبرداری بانک پاسارگاد از زندانیان

در یک اقدام غیرقانونی «بانک پاسارگاد» تمام کارت‌های زندانیان استان «تهران» و «زندان رجایی شهر کرج» را قطع و بابت کارت جدید از زندانیان مبلغ ۲۰۰۰۰ ریال وصول کرده است.

این در حالی است که مدت اکثر کارت‌ها تا تاریخ آبان‌ماه ۱۳۹۵، اعتبار ذکر شده بود. این اقدام غیرقانونی با اعتراض زندانیان راه به‌ جایی نبرد و مسوولان زندان در برابر این اقدام مزورانه و غیرقانونی سکوت کرده‌اند.

در زندان رجایی شهر بیش از ۵۰۰۰ زندانی نگهداری می‌شود که می‌شود گفت با یک حساب سرانگشتی بانک پاسارگاد مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون دزدیده است و این آمار را به تمام زندانیان استان تهران تسری داده‌اند.

با توجه به اخبار هر روزه؛

دزدی، اختلاس، رشوه‌خواری ساختار پایه‌ای حکومت‌های اسلامی سرمایه‌داری است

“سربازان گمنام امام زمان” که دشمنان مردم به‌خصوص دشمن طبقه کارگر هستند، در اشکال مختلف حکومت نظامی را پیش می‌برند و از طریق ارگان‌های رنگارنگ مانند بسیج، حراست، گشت‌های گوناگون، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات برای حاکمیت سرمایه‌داری و مولتی‌میلیادرها ایجاد امنیتی می‌کنند. این “سربازان گمنام امام زمان” که مسوول ایجاد و پیش‌برد چنین امنیتی هستند، به تازگی اطلاعات سپاه مخصوص خانواده خامنه‌ای به مجموعه‌ی نیروهای سرکوبگر اضافه شده است.

کشور به دزد و بازار علنی جانیان اسلامی تبدیل شده است؛ از دزدی‌های کلان مانند ۲۲۰ هزار میلیارد تومان تا ۷/۵ تا ۸/۲ و ۳/۵ میلیارد دلار تا مبلغ ناقابل ۲/۱ دهم میلیارد تومنی رییس نیروی انتظامی این حاکمان و مثلا حافظان جان و مال مردم مشتی از نمونه خوار می‌باشد.

برای استتار و عادی و طبعیی نشان دادن دزدی‌های بزرگ مقامات بالاتر روزی نیست که رسانه‌های حکومتی به دو تا سه نمونه از این اختلاس‌ها و دزدی‌ها اشاره نکرده باشند؛ تا دزدی‌های مافیای هزاران فامیلی مانند پسر “رهبر مسلمین جهان” و “حکومت اسلامی” اعلام نشده «ترکیه» در میان آن لاپوشانی شود. مانند نمونه ۱۸ میلیارد دلاری شمش طلا و ارز در «ترکیه» که با دستگیری برخی از عاملین آن از جمله «رضا ضراب» باعث استعفای چهار وزیر «ترکیه» شد، نشان می‌دهد که حکومت‌های سرمایه‌داری با هر بنیان فکری حتی با بنیان‌های فکری اسلامی (مانند حکومت اسلام‌گرایان ترکیه، حکومت اسلامی عربستان، حکومت اسلامی قطر، حکومت اسلامی ایران و…  همگی بدون ذره‌ای زاویه، هم‌جهت با سرمایه‌داری جهانی عمل می‌کنند) که همگی با اندیشه‌ها و بنیان‌های فکری مختلف، اما در مجموع در فکر و اندیشه غارت طبقه کارگر هستند. دیدیم که هر دو دولت فقط با دستگیری عاملین رده‌پایین این دزدی‌ها، موضوع را ماست‌مالی کرده و شراکت و آمر بودن سران هر دو حکومت سرمایه‌داری اسلامی را از افشا شدن پنهان کردند. مشخصا در این دزدی «خامنه‌ای» و پسرش از طرف حکومت سرمایه‌داری اسلامی ایران و «اردوغان» و پسرش از طرف حکومت سرمایه‌داری اسلام‌گرایان «ترکیه» دست داشتند و سازمان‌دهندگان این دزدی بودند.

هر دو حکومت سرمایه‌داری – اسلامی با استفاده از این پول‌ها، باعث کشتار و آواره شدن انسان‌ها و نابودی منطقه با همکاری‌های پنهان و آشکار سرمایه‌داری جهانی جهت خروج سرمایه‌داری از بحران‌های ساختاری بوده و هستند؛ که با این دزدی‌ها از یک طرف مردم ایران را در خطر گرسنگی و هرگونه نابودی قرار می‌دهند و از طرف دیگر با اجیر کردن انواع مختلف تروریست‌ها، باعث نابودی مردم منطقه شده و در خدمت‌گزاری به سرمایه‌داری جهانی در جهت پیش‌برد نقشه‌های خود برای نابود کردن ساختارهای بنیادی اقتصادی منطقه و به دنبال آن، نجات سرمایه‌داری از فروپاشی پادو سرمایه‌داری جهانی هستند.

جمهوری اسلامی با دستگیری چند مامور بدبخت در «زندان رجایی شهر» با حقوق هشتصد هزار تا دو میلیون تومانی سعی می‌کند دزدی‌های هزاران میلیاردی و مافیای اصلی دزدی و غارت و به خصوص ساختار مافیایی ذاتی حکومت اسلامی سرمایه‌داری را پشت صحنه پنهان کند؛ در حالی که یکی از ماموران زندانی می‌گوید: “من ماهانه یک میلیون تومان اجاره خانه می‌دهم، در حالی که کل دریافتی من به عنوان دستمزد و حقوق ۱۳۰۰۰۰۰ تومان است؛ بنابراین مجبورم دزدی کنم.”

این نشان می‌دهد که ساختار اقتصادی و اندیشه سرمایه‌داری اسلامی است که فساد تولید می‌کند و تا زمانی که حکومت اسلامی و حکومت سرمایه‌داری برقرار است، نتیجه‌ای غیر از دزدی، فساد و اختلاس به بار نخواهد آورد. در چنین روندی با توجه به یک نمونه از هزاران نمونه موجود می‌توان موضوع را کاملا درک کرد به طوری که با وارد کردن کالاهای بنجل در حالی که نمونه آن کالا در داخل وجود دارد از جمله وارد کردن کالاهای توسط مافیای حاکم مانند «مکارم شیرازی‌ها»، «جزایری‌ها»، «هاشمی‌ها»، که باعث شده‌اند ۸۰ درصد تولید نابود شده و در اثر این واردات میلیون‌ها کارگر بیکار شده‌اند؛ آن وقت خانواده بیکارشده‌ها به عنوان قربانیان مافیای حاکم توسط این مافیا در مسیر سرقت، قاچاق و جنایت اجباری قرار داده، سپس آنها را در یک تبلیغات فریب‌کارانه، به بهانه برقراری عدالت قربانیان خود را فله‌ای اعدام می‌کنند.

این ماموران بدبخت و گرسنه هم جزیی از این به فلاکت‌کشیده شده‌های توسط جمهوری اسلامی می‌باشند. در کشوری که تحت امنیت ایجاد شده ارگان‌های سرکوب مانند “سربازان گمنام امام زمان” در سرکوب تشکل‌های مردمی و زندانی کردن فعالین جنبش‌های مختلف با حقوق‌های یک چهارم خط فقر، حذف یارانه‌های نان، آب، برق و انرژی، گرانی و تورم نجومی، واردات کالاهای بنجل و نابودی ۸۰ درصد تولید و بیکارسازی میلیون‌ها نفر از جوانان، خصوصی‌سازی و یا تبدیل تحصیل، بهداشت و درمان و خدمات عمومی به حیاط خلوت غارت مردم توسط مافیای حاکم  و دیگر سیاست‌های جمهوری اسلامی سرمایه‌داری، ۱۱ میلیون را حلبی‌نشین و ۸۰ درصد مردم را به زیر خط فقر برده و به نان شب محتاج کرده است؛ و در مقابل غارت مردم رهبر این حکومت سرمایه‌داری مافیایی را جزو ۶۷ مولتی‌میلیادر دنیا قرار داده است، ۷۰ تا ۸۰ مولتی‌میلیادر مانند «امامی کاشانی» سلطان معدن، «واعظی طبسی» سلطان خراسان (بنیاد اقتصادی آستان قدس رضوی که هزاران شرکت و موسسات را در اختیار دارد)، «رفسنجانی‌ها» سلطان پسته و واردات اتومبیل و سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر، «مکارم شیرازی» سلطان شکر و… به اوج قدرت و ثروت رسانده‌اند، و دستشان را برای غارت‌های هرچه بیشتر باز گذاشته‌اند.

چرا باید و با چه منطقی کارگران و استثمارشوندگان و ستمدیدگان از این بهره‌کشان و استثمارکنندگان خود انتظار رسیدگی عادلانه به ثروت‌های غارت شده را داشته باشند؟ چاره ما ستمدیدگان وحدت تشکیلات در احزاب، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف اتحادیه‌های سراسری برای سازماندهی مبارزات پراکنده و نیروهای ۹۹ درصدی می‌باشد که به قول سرود جهانی انترناسیونال؛

بر ما نبخشد فتح و شادی نه شه، نه بت، نه آسمان/ با دست خود گیریم آزادی در پیکارهای بی امان

در همین‌جا لازم است به مامورانی که هنوز به جمهوری اسلامی به عنوان تقدس نگاه می‌کنند، باید گفت جمهوری اسلامی از احساسات مذهبی شما سوءاستفاده می‌کند و سران این حکومت سرمایه‌داری اسلامی پس از سوءاستفاده از شما مانند کاغذ دستمال مانند «سعید امامی‌ها»، «قاضی حدادها» و «قاضی مرتضوی‌ها» به دور خواهند انداخت. تا دیر نشده به طرف ۸۰ میلیون کارگر، معلم، پرستار، کشاورز و… بیایید که این حکم قطعی تاریخ است با انقلاب سهمگین جای ظالمین زباله‌دان تاریخ است و البته شرایط عینی اجتماعی ایران نشان می‌دهد که وضعیت ایران، آبستن خیزش  و قیام مردمی است.

برای درک بهتر موضوع به آمارهای که برخی از دولتمردان در جهت افشای جناح دیگر رو کردند و یا برخی از نویسنده‌ها توانستند گوشه‌های از آنها را از زیر سانسور عبور بدهند، توجه کنید تا گوشه ناچیزی از ددمنشی نظام اسلامی را ببینید. اینها فقط بخش بسیار ناچیزی از کارهای حکومت مافیایی که برخی از افراد می‌توانستند در روزنامه‌های داخل آنها را بنویسند، در حالی که اصل ماجرا و موارد مهم را نمی‌توانند و بعضا نمی‌خواهند بنویسند.

می‌دانید که تحت حکومت مافیای اسلامی، مواد غذایی آلوده و بیماری‌زا (مانند برنج آلوده، چای، سویا و… گوشت، مرغ و روغن آلوده به پالم و…) همه و همه از طریق مافیای دولتی وارد شده و  می‌شوند، هیچ‌کس دستگیر نشد و مواخذه هم نشده است.

۲ تیرماه ۱۳۹۴

منبع: کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید