مهرداد شیخی با تودیع قرار آزاد شد

مهرداد شیخی، شهروند ساکن اردبیل که روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه، پس از حضور برای ارائه دفاعیات خود در شعبه دوم دادگاه انقلاب این شهر بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات اردبیل منتقل‌شده بود، با تودیع قرار به‌صورت موقت آزاد شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸، مهرداد شیخی شهروند ساکن اردبیل با تأمین قرار ۳۰ میلیون تومانی، به‌صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

بر اساس این گزارش، آقای شیخی برای ساعت ۹ سی دقیقه روز چهارشنبه ۱۸ دی، به شعبه دو دادگاه انقلاب اردبیل به ریاست قاضی مهدوی برای ارائه دفاعیات خود بابت اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» احضار شده بود و پس از حضور در دادگاه، علیرغم پیگیری‌های مکرر خانواده خبری از وی در دست نبود.

به گفته منابع آگاه به کمپین، ظهر روز ۲۳ آبان ۱۳۹۸، این شهروند طی تماس کوتاه تلفنی که با خانواده داشته از بازداشتش در بازداشتگاه اداره اطلاعات شهرستان اردبیل خبر داده و از خانواده خواسته که برای تحویل اتومبیلش به دادسرای اردبیل واقع در شهرک زرناس مراجعه کنند، پس از سؤال خانواده از علت و دلایل بازداشت، تلفن آقای شیخی ناگهان قطع‌شده و خانواده پاسخی در این خصوص از سوی ایشان نتوانستند دریافت کنند.

مهرداد شیخی ساکن اردبیل ۲۹ آبان‌ماه ۹۸ در منزل پدری خود از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و پس از ۱۱ روز با سپردن وثیقه ۳۰ میلیون تومانی به صورت موقت آزاد شده‌بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید