وضعیت نامشخص تحصیلی سیاوش (مصطفی) نوروزی، دانشجوی بازداشتی در اعتراضات اخیر

daneshjo.campain.info

وضعیت تحصیلی سیاوش (مصطفی) نوروزی، دانشجوی بازداشتی در اعتراضات اخیر نامشخص است و مسئولان دانشگاه نسبت به پرونده قضایی و تحصیلی دانشجویان بی توجه هستند.

به گزارش شوراهای صنفی دانشجویان کشور؛ روز ۲۵ دی ۱۳۹۸، سیاوش (مصطفی) نوروزی، دانشجوی گرافیک دانشگاه شیراز توسط مامورین پلیس اطلاعات و امنیت با حکمی از سوی دادگاه انقلاب شیراز در منزل خود بازداشت شد.

این دانشجوی دانشگاه شیراز، بعد از حضور در تجمع دانشجویان دانشگاه شیراز در تاریخ ۲۳ دیماه سال جاری، در یادبود کشته شدگان هواپیمای سرنگون شده اوکراینی بازداشت شده است.

آقای نوروزی هفده روز پس از بازداشت، با تودیع قرار وثیقه سیصد و پنجاه میلیون تومانی، موقتاً از زندان عادل آباد شیراز آزاد شد.

اتهامات مطرح شده در پرونده این دانشجوی دانشگاه شیراز، «اخلال در نظم عمومی» و «اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت داخلی کشور»، است که در دادسرای انقلاب شیراز در جریان رسیدگی جهت تشکیل جلسه دادگاه بدوی و صدور حکم است.

قابل ذکر است سیاوش نوروزی، موفق به ثبت نام و انتخاب واحد در ترم جاری نشده و وضعیت تحصیلی مشخصی ندارد.

 حراست و سایر مسئولین دانشگاه شیراز نیز تاکنون اقدامی جهت حمایت از این دانشجو انجام نداده و نسبت به وضعیت تحصیلی و پرونده قضایی سیاوش نوروزی بی توجه هستند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید