عادل گرجی، فعال دانشجویی به چهار ماه زندان محکوم شد

adel_gorgi-campain.info

عادل گرجی، فعال دانشجویی و دانشجوی دانشگاه آزاد تهران، در شعبه۲۶ دادگاه انقلاب تهران به چهار ماه زندان، سه ماه فعالیت رایگان در معاونت آموزشی دانشگاه آزاد و دو سال محرومیت از فعالیت و عضویت در احزاب، گروه‌ها و اصناف محکوم شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۸، عادل گرجی، فعال دانشجویی و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه آزاد، در شعبه۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری، به چهار ماه زندان، سه ماه فعالیت رایگان در معاونت آموزشی دانشگاه آزاد و دو سال محرومیت از فعالیت و عضویت در احزاب، گروه‌ها و اصناف محکوم شد.

آقای گرجی از اتهامات «تبلیغ علیه نظام» و «اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی» تبرئه شد وبه اتهام«اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور»از سوی شعبه ۲۶دادگاه انقلاب به تحمل چهار ماه زندان،سه ماه فعالیت رایگان و دو سال محرومیت محکوم شده است.

عادل گرجی پیش‌تر به همراه علی غلامی و دانیال جعفری در روز پنج‌شنبه هفتم شهریور، در جریان تجمع دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در اعتراض به انتقال ساختمان دانشکده هنر و معماری به سوهانک، بازداشت و روز یک‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، آزاد شده‌بود.

این فعال دانشجویی روز شنبه ۳۰ شهریورماه ، در حالی‌که برای اخذ آخرین دفاع در شعبه ۷ دادسرای اوین حاضر شده‌بود، قرار کفالت وی از سوی دادسرای اوین افزایش و به قرار وثیقه تبدیل شد و آنجایی که در آن زمان قادر به تامین وثیقه نشده بود، دوباره بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

آقای گرجی سه شنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۸، با تأمین وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی  به‌صورت موقت از زندان اوین آزاد شده‌بود.

عادل گرجی، دانشجوی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، پیش‌تر نیز در روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ برابر با اول ماه می، روز جهانی کارگر بازداشت و ۱۵ اردیبهشت با قرار کفالت از زندان تهران بزرگ به صورت موقت آزاد شده‌بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید