سهیل آقازاده، فعال دانشجویی جهت اجرای حکم ۶ ماه زندان احضار شد/ سند

سهیل آقازاده، فعال دانشجویی و از معترضان تجمعات اعتراضی دی‌ماه ۹۶، جهت تحمل محکومیت شش ماه زندان، از سوی شعبه اجرای احکام دادسرای امنیت اوین فراخوانده شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، بر اساس ابلاغیه‌ای که روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۸، به‌دست سهیل آقازاده، دانشجوی رشته سینما و تئاتر دانشگاه تهران رسیده است، از وی خواسته‌شده که پنج روز پس از دریافت این احضاریه، جهت تحمل محکومیت ۶ ماه زندان، خود را به شعبه اجرای احکام دادسرای امنیت اوین معرفی کند.

این فعال دانشجویی، در تاریخ ۱۴ دی‌ماه ۱۳۹۶، همراه با ۴۳ تن دیگر از دانشجویان دانشگاه تهران در جریان اعتراضات ۹۶، توسط مأموران امنیتی در تهران بازداشت و در دادگاه انقلاب به ۶ ماه زندان و دو سال محرومیت از خروج از کشور محکوم شد. به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این حکم  در شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران عیناً تأیید شد.

محمد آقازاده، پدر این فعال دانشجویی در توییتر خود درباره حکم دو سال ممنوعیت خروج از کشور پسرش گفت:”او همچنان دو سال حق خروج از کشور را ندارد، هر چند با ضبط پاسپورت‌اش توسط اطلاعات سپاه و قبل از صدور حکم این ممنوع‌الخروجی اتفاق افتاده بود، اتفاقی که منطقی قانونی نداشت.”

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید