دادخواستی در اعتراض به قطع بیمه پناهندگان در ترکیه

شماری از پناهندگان و پناهجویان ساکن ترکیه پس از قطع شدن بیمه درمانی‌شان از سوی اداره‌های مهاجرت این کشور دادخواستی را منتشر کرده و از همه نهادها و رسانه‌های بین‌المللی خواسته‌اند که صدای آن‌ها را به مجامع حقوق بشری و مقامات دیگر کشورها برسانند.

آن‌ها همچنین از سازمان ملل متحد و کمیساریای عالی پناهندگان (UNHCR) می‌خواهند نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشد و هر چه سریع‌تر وارد عمل شود.

ارائه بیمه درمانی و استفاده از خدمات درمانی-بهداشتی در مراکز دولتی تا پیش از این موضوع از جمله مواردی بود که پناهجویان از آن بهره می‌بردند، اما به گفته فعالان حقوق پناهجویی در ترکیه بیمه درمانی پناهندگان و پناهجویان ایرانی و افغانستانی ساکن این کشور طی هفته‌های اخیر در بیشتر شهرها قطع شده ‌است.

با امضای این دادخواست صدای آن‌ها باشیم.

برای امضای این دادخواست به این آدرس بروید:

به قطع بیمه پناهجویان ایرانی در ترکیه رسیدگی کنید!

در حین امضای دادخواست به موارد زیر توجه کنید:

با مراجعه به لینک مربوط به این درخواست و امضاء آن، حتما باید به آدرس ایمیلی که در هنگام ورود به سایت ثبت کرده اید مراجعه کرده و روی لینکی که درون پیام ارسالی از سایت “دادخواست” برای شما ارسال شده ضربه بزنید تا هویت شما برای ثبت نهایی امضاء تائید شود.

در صورتی که مرحله آخر تائید لینک را انجام ندهید، با امضاء و یا قرار دادن نظر خود در سایت مربوطه، تنها به عنوان یک بازدید کننده از متن پِتیشن محسوب خواهید شد و امضاء شما جزءِ درخواست کنندگان به ثبت نخواهد رسید.

در صورتی که در صندوق ورودی ایمیل خود، پیام جدیدی را مشاهده نمی‌کنید، به پوشه اسپم مراجعه کرده و از آنجا پیام ارسال شده از طرف سایت دادخواست را بیابید و با ضربه زدن بر روی لینک موجود در داخل پیام، امضاء خود را تائید کنید.

شما همچنین میتوانید با استفاده از قسمت سرچ در نوار بالایی صفحه ایمیل خود، کلمه دادخواست را تایپ کنید تا پیام ارسال شده از سوی این سایت به شما نمایش داده شود.

مطلب مرتبط:

افزایش فشار‌ بر پناهجویان ایرانی ساکن ترکیه با قطع بیمه درمانی

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید