مجید قاضی‌پور، روزنامه‌نگار و سردبیر سایت باز‌انتخابات بازداشت شد

gazipor-campain.info

مجید قاضی‌پور، روزنامه‌نگار و سردبیر سایت باز ‌انتخابات در منزل خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری پارس، مجید قاضی‌پور ، روزنامه‌نگار و سردبیر سایت باز‌انتخابات، پنج شنبه ۲۴ بهمن حدود ۱۱ شب توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

از دلایل بازداشت و محل نگهداری این روزنامه‌نگار بازداشتی اطلاعی در دست نیست.

نیروهای امنیتی در زمان بازداشت ضمن تفتیش منزل، برخی وسایل شخصی آقای قاضی پور، از جمله کامپیوتر، لپ‌تاپ‌، تلفن همراه، هارد و فلش را نیز ضبط کرده‌اند.
یکی از بستگان آقای قاضی پور گفته است : “به گفته همسایه‌ها چند نفر لباس شخصی با ورود به منزل این روزنامه‌نگار،مجید را با خود برده‌اند. از نهاد بازداشت کننده و علت بازداشت بی‌خبریم و کامپیوتر، لپ‌تاپ‌ و هارد و فلش و برخی وسایل را برده‌اند و از زمان افشاگری در رابطه با برنامه امنیتی۲۰:۳۰ و چند تن از خبرنگاران صدا و سیما چندین بار تهدید شده است .”
مجید قاضی‌پور، خبرنگار سابق صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان بوده و با خبرگزاری های ایلنا، ایسنا، ایرنا و چند نشریه دیگر نیز همکاری داشته است. این روزنامه‌نگار بازداشتی چندی پیش مجوز انتشار ماهنامه  ” جامعه آزاد” را کسب کرده‌بود که لغو شد.

آقای قاضی‌پور در چند روز گذشته در اکانت توییتر و اینستاگرام خود به انتشار مطالبی در رابطه با فساد نمایندگان مجلس ، شهردار سابق تهران، کاندیداهای نمایندگی مجلس و همچنین افشاگری در رابطه با خبرنگاران امنیتی صداوسیما پرداخته بود.

این روزنامه نگار بازداشتی در گذشته نیز توسط دادسرای رسانه و نهادهای امنیتی احضار شده بود که منجر به بازداشت وی شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید