مجید قاضی‌پور، روزنامه‌نگار و سردبیر سایت باز‌انتخابات بازداشت شد

gazipor-campain.info

مجید قاضی‌پور، روزنامه‌نگار و سردبیر سایت باز ‌انتخابات در منزل خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری پارس، مجید قاضی‌پور ، روزنامه‌نگار و سردبیر سایت باز‌انتخابات، پنج شنبه ۲۴ بهمن حدود ۱۱ شب توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

از دلایل بازداشت و محل نگهداری این روزنامه‌نگار بازداشتی اطلاعی در دست نیست.

نیروهای امنیتی در زمان بازداشت ضمن تفتیش منزل، برخی وسایل شخصی آقای قاضی پور، از جمله کامپیوتر، لپ‌تاپ‌، تلفن همراه، هارد و فلش را نیز ضبط کرده‌اند.
یکی از بستگان آقای قاضی پور گفته است : “به گفته همسایه‌ها چند نفر لباس شخصی با ورود به منزل این روزنامه‌نگار،مجید را با خود برده‌اند. از نهاد بازداشت کننده و علت بازداشت بی‌خبریم و کامپیوتر، لپ‌تاپ‌ و هارد و فلش و برخی وسایل را برده‌اند و از زمان افشاگری در رابطه با برنامه امنیتی۲۰:۳۰ و چند تن از خبرنگاران صدا و سیما چندین بار تهدید شده است .”
مجید قاضی‌پور، خبرنگار سابق صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان بوده و با خبرگزاری های ایلنا، ایسنا، ایرنا و چند نشریه دیگر نیز همکاری داشته است. این روزنامه‌نگار بازداشتی چندی پیش مجوز انتشار ماهنامه  ” جامعه آزاد” را کسب کرده‌بود که لغو شد.

آقای قاضی‌پور در چند روز گذشته در اکانت توییتر و اینستاگرام خود به انتشار مطالبی در رابطه با فساد نمایندگان مجلس ، شهردار سابق تهران، کاندیداهای نمایندگی مجلس و همچنین افشاگری در رابطه با خبرنگاران امنیتی صداوسیما پرداخته بود.

این روزنامه نگار بازداشتی در گذشته نیز توسط دادسرای رسانه و نهادهای امنیتی احضار شده بود که منجر به بازداشت وی شده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل