عادل ناصرى در زندان سپیدار اهواز جان خود را از دست داد

عادل ناصرى، زندانی ۳۵ ساله محبوس در زندان سپیدار اهواز ، جان خود را از دست داد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، عادل ناصرى، ۳۵ ساله، متأهل و داراى یک فرزند، محبوس در زندان سپیدار اهواز ، جان خود را از دست داد.

عادل ناصرى به اتهام قتل در حبس بود و مدتى پیش تبرئه شد و منتظر نتیجه تجدید نظر نهائى بود،اما روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ طى تماسى از زندان سپیدار با خانواده اش ،به آنها گفته شده:” ناصر به دلائل نامعلومى فوت کرد”.جسد عادل ناصرى روز گذشته ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ به خانواده اش تحویل داده شد. در هنگام دفن بستگانش متوجه مى شوند که #ناصر از ناحیه بینى صدمه دیده و بینى او خونى بود.

بستگان او مى گویند: “عادل جسم سالمى داشت وهیچگونه مشکلى از نظر تندرستى نداشت، اما متاسفانه از روز اعتراض زندانیان در زندان سپیدار ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ هیچگونه خبرى از او نداشتیم تا اینکه مرگ او را در روز دوشنبه به ما گفتند.

این منبع مى گوید: افراد زیادى در اعتراضات زندانیان زندان سپیدار کشته شده اند و مقامات قضائى و مسؤولین زندان با ممنوع الملاقات کردن خانواده ها و حصار زندان و بازداشت تعداد زیادى از آنان تا کنون اطلاعات دقیق از سرنوشت زندانیان به خانواده ها نمى دهند امرى است که باعث نگرانى خانواده هاى زندانیان شده است. بستگان این زندانى مى گویند: “عادل در اعتراضات زندانیان کشته شده است و مقامات قضائى و امنیتى به ما دروغ مى گویند و نمى خواهند حقیقت را بگویند”.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید