بی اطلاعی از سهیل عربی، زندانی سیاسی پس از انتقال به بند یک الف سپاه پاسداران جهت بازجویی

علیرغم گذشت بیش از پنج روز از زمان انتقال «سهیل عربی» به “بند یک الف سپاه پاسداران” جهت بازجویی، از وضعیت این زندانی سیاسی اطلاعی در دست نیست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «فرنگیس مظلوم»، مادر «سهیل عربی» زندانی سیاسی، با انتشار ویدئویی کوتاه نسبت به تداوم بی خبری از وضعیت فرزندش ابراز نگرانی شدید کرد. امروز سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، با گذشت بیش از پنج روز از زمان انتقال «سهیل عربی»، زندانی سیاسی به “بند یک الف سپاه پاسداران” جهت بازجویی، هنوز از وضعیت این زندانی سیاسی اطلاعی در دست نیست.

شایان ذکر است، «سهیل عربی»، زندانی سیاسی، در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، جهت بازجویی به “بند یک الف قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران”منتقل شد.

این زندانی سیاسی، پیش از این نیز در تاریخ ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۹، پس از انتقال به بازداشتگاه مذکور واقع در محدوده افسریه تهران، مورد بازجویی توأم با تهدید قرار گرفته بود.

به نقل از یک منبع مطلع: “محور بازجویی های صورت گرفته از «سهیل عربی» انتشار اخبار از این زندانی سیاسی در فضای مجازی و اعتصاب غذای وی بوده است.”

«سهیل عربی» از  روز ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۲، در بازداشت و زندان به سر می‌برد و تمام این مدت از مرخصی نیز محروم بوده است. وی در تاریخ ۱ بهمن ماه ۱۳۹۸، از زندان اوین به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

وی همزمان با اینکه پس از تغییرات بسیار در روند دادرسی و احکام صادره در حال تحمل دوران محکومیت ۷ سال و شش ماهه خود در زندان تهران بزرگ بود، از بابت پرونده ای جدید که در زندان علیه وی مفتوح شده بود در تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به اتهامات “فعالیت تبلیغی علیه نظام” و “تشویش اذهان عمومی” به ۳ سال حبس، ۳ سال تبعید و جزای نقدی محکوم شد.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید