نجات بهرامی برای تحمل دوران حبس، به زندان رفت

نجات بهرامی، روزنامه نگار و فعال رسانه ای که پیشتر طی حکمی به تحمل یکسال حبس تعزیری محکوم شده بود، برای سپری کردن دوران محکومیت خود را به زندان اوین معرفی کرد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، نجات بهرامی روزنامه نگار فعال رسانه‌ای برای سپری کردن حکم یک سال حبس خود را به زندان اوین معرفی کرد.

آقای بهرامی در تاریخ ۱۴ آذرماه ۱۳۹۷، هنگام خروج از منزل توسط ماموران امنیتی بازداشت و پس از یک هفته با توجه به شرایط جسمی نامساعد و فشار خون بالا با قرار کفالت آزاد شد.

«نجات بهرامی», روزنامه نگار و معاون پیشین روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش, در تاریخ ۲۷ مردادماه ۱۳۹۸, از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام به تحمل ۱ سال حبس تعزیری و ۲ سال محرومیت از عضویت در گروهها و احزاب سیاسی و همچنین محرومیت استفاده از گوشی هوشمند تلفن همراه محکوم شده بود.

شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران با بررسی پرونده او را از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام به تحمل ۱ سال حبس تعزیری و ۲ سال محرومیت از عضویت در گروهها و احزاب سیاسی محکوم کرد. بر اساس دادنامه صادره از سوی همین شعبه، او از بابت ۲ سال محرومیت استفاده از تجهیزات مخابراتی تبرئه شد.

 

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید