نادر فتوره چی، روزنامه نگار به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد

«نادر فتوره چی»، نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار، طی ابلاغیه‌ای به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «نادر فتوره چی»، نویسنده و روزنامه‌نگار، که روز شنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۹، در ارتباط با پرونده‌ای که اخیراً برای وی گشوده شده و با حضور در دادسرای اوین، پس از تفهیم اتهام با تودیع قرار وثیقه آزاد شده بود، روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، مجدداً با دریافت احضاریه ای از دادسرای فرهنگ و رسانه، باید ظرف ده روز از زمان دریافت ابلاغیه در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شود.

در احضاریه دادسرای فرهنگ و رسانه، بدون اشاره به اتهام مطروحه علیه «نادر فتوره چی» اشاره شده است که وی جهت ادای پاره ای توضیحات باید در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شود.

«نادر فتوره چی» نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار، روز شنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۹، در رابطه با پرونده ایی که اخیراً برای وی گشوده شده در دادسرای اوین حضور پیدا کرد و پس از تفهیم اتهام با تودیع قرار وثیقه آزاد شد.

در جلسه بازپرسی روز شنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۹، اتهام «نادر فتوره چی»، «تشویش اذهان عمومی» اعلام شد که وی این اتهام مطروحه علیه خود را رد کرد.

«نادر فتوره چی» که سابقه بازداشت و محکومیت به دلیل فعالیت‌های رسانه‌ای را در کارنامه خود دارد، پس از پایان جلسه بازپرسی روز شنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۹، پرونده اش برای تعیین شعبه و زمان رسیدگی به دادگاه ارجاع داده شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید