اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق و حبس برای رسول طالب مقدم

حکم ۷۴ ضربه شلاق برای «رسول طالب مقدم» عضو سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اجرا و جهت تحمل حبس به قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، روز دوشنبه۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۹، «رسول طالب مقدم»، عضو سندیکای اتوبوسرانی تهران، که در پی تماس‌های مکرر و تهدید وثیقه‌گذار، به شعبه اجرای احکام دادسرای اوین مراجعه کرده بود، پس از اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق، با شرایط جسمی‌ نامناسب، جهت تحمل دو سال حبس تعزیری به قرنطینه زندانی اوین منتقل شد.

«رسول طالب مقدم» از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد که ۱۱ اردیبهشت ماه سال گذشته، طی برپایی مراسم روز جهانی کارگر در مقابل مجلس شورای اسلامی توسط عوامل امنیتی بازداشت شده بود، روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸ در میان استقبال تعدادی از همکارانش از زندان اوین آزاد شد.

«رسول طالب مقدم» که از جمله بازداشت‌شدگان روز جهانی کارگر در سال ۱۳۹۸ بود، از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی «افشاری» به ۷۴ ضربه شلاق، دو سال تبعید به خراسان جنوبی و دو سال محرومیت از عضویت در دستجات، احزاب و گروه ها و استفاده از تلفن همراه محکوم شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید