انتقال مجدد بهنام ابراهیم زاده به بند دارالقرآن زندان رجایی شهر

«بهنام ابراهیم زاده» زندانی سیاسی و فعال کارگری روز گذشته دوشنبه ۱۵تیر ماه از بندیک زندان رجایی شهر کرج مجددا به بند دو این زندان معروف به “دارالقرآن” منتقل شده است.

behnam_kampein.infoبه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،این فعال کارگری و حقوق کودکان کار و خیابان درساعت ۱۰صبح روز یکشنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۴ در پی درگیری لفظی با «نجم الدین حسینی » ریاست بند “دارالقرآن” که به درگیری فیزیکی نیز انجامید به سلول انفرادی منتقل شد.

«نجم الدین حسینی » ریاست بند دارالقران به تازگی به اتهام انتقال مواد مخدر به درون زندان بازداشت شده است.
شورای زندان رجایی شهر کرج، با حضور مسوولین زندان و دادیار «خدابخشی» در پی درگیری لفظی وفیزیکی «بهنام ابراهیم زاده» با ریاست بند «نجم الدین حسینی » و انتقال وی به سلول انفرادی درجلسه ای در روز یکشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۴ طبق نامه شماره «۷۷/۲۰۸/۳/۹۴ » موارد زیررا در خصوص «بهنام ابراهیم زاده» اتخاذ کردند.
۱-محرومیت از ملاقات
۲-محرومیت از مرخصی
۳-عدم پیشنهاد عفو و آزادی مشروط
۴-.نگهداری در سلول انفرادی به مدت ۶ روز
«بهنام ابراهیم زاده»در ظهر روز شنبه ۱۶ خرداد ماه سال جاری در حالت ضعف جسمانی وبیماری، حاصل از اعتصاب غذا و ضرب و شتم، از سلول های انفرادی به بندیک زندان رجایی شهر منتقل شد.
وی پس از گذشت حدود یک ماه حبس در بند یک زندان رجایی شهر روز گذشته دوشنبه ۱۵تیر ماه ۱۳۹۴ مجددا به بند دو این زندان معروف به (دارالقرآن) منتقل شده است.
بند ۲ زندان رجایى شهر معروف به “دارالقرآن”، یک بند ویژه و مذهبى است که در آن نماز جماعت و خواندن قرآن اجبارى است و زندانیان جرائم مختلف و بعضا خطرناک، در ازاى خواندن و حفظ قرآن و به جا آوردن تشریفات مذهبى، امتیازاتى از قبیل بخشودگى، مرخصى و ملاقات دریافت مى کنند.
این زندانى سیاسى و فعال حقوق کودکانِ کار که نزدیک به پنج سال در زندان به سر مى برد، ابتدا در خردادماه ۹۰ بازداشت و به پنج سال حبس و پس از بازگشایى پرونده جدید و محاکمه در دى ماه ۱۳۹۳ به نه سال ونیم زندان مجدد محکوم شد.
پیش تر وى پس از ابلاغ حکم جدید، در بند ٢٠٩ زندان اوین بازجویى و  به زندان رجایی شهر منتقل و پس ازانتقالش به قرنطینه زندان رجایى شهر و با تصمیم مسئولین زندان به بند دارالقرآن منتقل شده بود.
چندی پیش نیز «سید محمدرضا عالی پیام » زندانی سیاسی و شاعر طنزپرداز، درروز سه شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ به علت ارتباط داشتن و همبندی بودن با «بهنام ابراهیم‌زاده»به دفتر ریاست زندان رجایی شهر کرج احضار و مورد بازخواست قرار گرفت.
همچنین به این زندانی سیاسی تذکر داده شد که هیچگونه ارتباطی با «بهنام ابراهیم‌زاده» فعال کارگری و کودکان کار نداشته باشدوپس از بازجویی و بازخواست وی را از سالن ۵ به سالن ۶ دارالقرآن انتقال داده اند.

۲۵۱«نیما ابراهیم زاده» فرزند «بهنام ابراهیم‌زاده»به بیماری سرطان خون مبتلاست و این موضوع بر نگرانی ها و شرایط روحی این فعال کارگری افزوده است .

«بهنام ابراهیم‌زاده» به از درد شدید و آرتروز گردن رنج می برد همچنین پیش تر وی از وضعیت بینایی و سوزش چشمانش رنج می برده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید