سینا ربیعی دانشجوی زندانی محبوس در زندان اوین مجدداً اعتصاب غذا کرد

«سینا ربیعی»، دانشجوی زندانی محبوس در زندان اوین از روز شنبه ۷ تیرماه مجدداً دست به اعتصاب غذا زده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از شوراهای صنفی دانشجویان کشور، «سینا ربیعی» دانشجوی دانشگاه تهران که از روز دوشنبه۲ تیرماه جهت تحمل حبس در زندان اوین به سر می‌برد و پیش از این نیز دست به اعتصاب غذا زده و با وعده مساعد مسئولان، به اعتصاب خود پایان داده بود از روز ‌شنبه ۷ تیرماه ۱۳۹۹، مجدداً دست به اعتصاب غذا زده است.

«سینا ربیعی»، روز دوشنبه ۲ تیر در پی حضور در واحد اجرای احکام دادسرای اوین جهت تحمل حبس به زندان اوین منتقل شده و از روز سه‌شنبه ۳ تیر ماه در اعتراض به اتهامات مطروحه، روند رسیدگی قضایی به پرونده و اعمال محکومیت‌ وی دست به اعتصاب غذا زد و روز جمعه ۶ تیرماه در پی وعده مساعد مسئولان، به اعتصاب غذای خود پایان داد.

در جریان اعتراضات دی‌ماه ۱۳۹۶، «سینا ربیعی» به همراه شماری از دانشجویان بازداشت و پس از مدتی با تودیع قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۶، دادگاه رسیدگی به اتهامات «سینا ربیعی» در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «ماشاالله احمدزاده» برگزار شد. وی از بابت اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» به ۱ سال حبس تعزیری و ۲ سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید