تعویق دادگاه محمد مظفری به درخواست وکیل

برگزاری دادگاه «محمد مظفری»زندانی سیاسی و عضو «سازمان دانشجویان و دانش‌آموختگان جبهه ملى ایران» در روز سه شنبه ۱۶ تیر ماه بنا به درخواست وکیل وی «نعمت احمدی » جهت مطالعه بیشتر به تعویق افتاد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،نیروهای اطلاعات سپاه، ساعت ۸ صبح روز یک‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۳، به منزل این عضو «سازمان دانش‌آموختگان جبهه ملی ایران» در تهران حمله کرده و وی را بازداشت کردند.
گفته شده ماموران اطلاعات در زمان بازداشت «محمد مظفری»، پس از گردآوری مقادیر زیادی مدارک، کتاب، نوشته‌های شخصی، موبایل و رایانه متعلق به وی را با خود برده بودند.
«محمد مظفری» هنرمند، خواننده و ترانه‌سراست. پیش تر سایت ملیون ایران درباره‌ی وی نوشته: “در ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۳، حدود ۲۰ نفر از ماموران سپاه با ظاهری داعشی به خانه آقای محمد مظفری ۲۶ ساله، هوادار مصدق و از مدافعان حقوق بشر که خواننده و ترانه‌سراست، ریخته ایشان را بازداشت نموده و اموال الکترونیکی، موبایل‌ها، کتب و جزوات موجود در خانه ایشان را ضبط و ساکنان خانه را در صورت مصاحبه با رسانه‌ها تهدید به مجازات نموده‌اند. در اثر این بازداشت مادر آقای محمد مظفری سکته قلبی نموده و راهی بیمارستان شده است. پدر ایشان بازنشسته و از کار افتاده است.”
«ملوک تورانی» مادر «محمد مظفری» پیش‌تر در نامه‌ای به تاریخ ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۴ درباره فرزندش نوشته: “اکنون در بند دو الف زندان اوین بازداشت است و از سرنوشت آن و وضعیت پرونده ایشان خبری نیست. امیدوارم مسوولین قوه قضاییه که خود را خردمند معرفی می‌کنند، درایت و شجاعت به خرج داده، جوانان دلسوز این سرزمین که به ناحق در بند دو الف که طی این چند ماه بازداشت شده‌اند را فوری آزاد نموده و به این ملت شریف ثابت کنند که هنوز هم این سرزمین براساس لج و لج‌بازی‌های کودکانه چند نادان اداره نمی‌شود.”
«محمد مظفری» ،در بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۰تیرماه ۱۳۹۳، به علت فشار های عصبی دچار افت شدید فشارشده و به بهداری زندان اوین منتقل شد.
همچنین پیش تر این زندانی بند ۸ زندان اوین در روز یکشنبه ۱۰ خرداد و روز دوشنبه ۱۱ خردادماه ۱۳۹۴، به دلیل بیماری حاد گوارشی، در مجموع دو بار به بهداری زندان اوین منتقل شده است.
وضعیت جسمی این زندانی بر اثر فشارهای شدید عصبی و بیماری حاد گوارشی، بسیار نامناسب توصیف شده و اکنون در وضعیت دردناکی قرار دارد و همچنان نیاز مبرم به درمان فوری در مراکز درمانی خارج از زندان دارد.
یک منبع مطلع از وضعیت این زندانی در گفتگو با «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفت: “پرونده محمد مظفری در شعبه ۳ بازپرسی دادسرای اوین مفتوح هست و وکالت وی را دکتر نعمت احمدی به عهده گرفته است.”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید