شهریار شمس جهت تحمل حبس روانه زندان اوین شد

«شهریار شمس»، از بازداشت شدگان اعتراضات دی ماه ۱۳۹۶، برای تحمل حبس تعزیری به بند قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «شهریار شمس»، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات دی ماه ۱۳۹۶ که توسط دادگاه انقلاب تهران به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد و در مرحله تجدیدنظر این حکم به ۴ سال و ۱ ماه و ۱۵ روز حبس تعزیری تقلیل یافته بود، روز یکشنبه ۱۵ تیرماه پس از حضور در واحد اجرای احکام دادسرای اوین بازداشت و جهت تحمل دوران محکومیت به زندان اوین منتقل شد.

«شهریار شمس»، در جریان اعتراضات دی ماه ۱۳۹۶، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه نیروهای امنیتی و طی مراحل بازجوئی و تفهیم اتهام و تحمل ۱۰ روز سلول انفرادی با تودیع قرار وثیقه آزاد شده بود.

«شهریار شمس» توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «ابوالقاسم صلواتی» به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. این حکم در مرحله تجدیدنظر به ۴ سال و ۱ ماه و ۱۵ روز حبس تعزیری تقلیل یافت.

«شهریار شمس»، ساکن تهران و از بازداشت شدگان تظاهرات اعتراضی دی ماه ۱۳۹۶، روز یکشنبه ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۹، پس از مراجعه به شعبه ۱ اجرای احکام کیفری دادسرای امنیت تهران به ریاست «محمدمهدی براعه»، بازداشت و جهت تحمل حبس تعزیری به بند قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید