اولین تماس تلفنی سامان نسیم با خانواده، سامان نسیم زنده است

پس از گذشت ۵ ماه بی خبری کامل از سرنوشت «سامان نسیم» وی روز گذشته در تماسی تلفنی با خانواده خود از محبوس بودن خود و  نگهداری در زندان زنجان خبر داده است.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «عزیز مژده ای» وکیل این زندانی در گزارشی اعلام کرده است که در حدود یک ماه گذشته اززنده بودن و اعدام نشدن  موکش «سامان نسیم» مطلع بوده اما اطلاع دقیقی از محل نگهداری وی نداشته است.
همچنین درخواست توقف حکم و اعاده دادرسی برای موکش «سامان نسیم» از سوی وی در آخرین لحظات قبل از اجرای حکم اعدام ارسال وبه دستور رئیس قوه قضائیه متوقف و پرونده جهت رسیدگی مجدد به دادگاه ارسال شده است.
«سامان نسیم» در بهمن‌ماه سال گذشته به همراه پنج زندانی سیاسی محکوم به اعدام محبوس در بند ۱۲ زندان ارومیه، به مکان نامعلومی برده شدند.
به دنبال این انتقال «علی و حبیب افشاری» دو زندانی سیاسی اعدام شدند و «سیروان نژاوی» و «ابراهیم عیسی‌پور» دو زندانی سیاسی کُرد دیگر هم به زندان تبریز منتقل شدند. «یونس آقایان» نیز به زندان زنجان منتقل شد.
اکنون پس از گذشت ۱۴۴ روز بی خبری کامل از وضعیت این زندانی سیاسی، وی طی تماسی در روز شنبه ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۴ ازنگهداری وی در زندان زنجان خبر داده است.

همچنین انتشار سندی از سوی «کمال حسینی» فعال حقوق بشر درصفحه فیسبوک منتشر شده است که نشان دهنده پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی «سامان نسیم»از سوی وکیل دیگر  با نام «علی خالدی» است.

 

saman-nasim-kampein.info.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید