سمیه (سونیا) صادق، نوکیش مسیحی با قرار وثیقه آزاد شد

«سمیه (سونیا) صادق» نوکیش مسیحی ساکن تهران با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت آزاد شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «سمیه (سونیا) صادق» نوکیش مسیحی ساکن تهران روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۹، پس از ۹ روز بازداشت در بازداشتگاه زندان اوین، از سوی شعبه ۳ دادسرای انقلاب شهید مقدسی، با سپردن وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

بر اساس گزارش محبت نیوز، «سمیه (سونیا) صادق» از بازداشت شدگان مسیحی است که طی روزهای گذشته در پی دستگیریهای گسترده در تهران توسط نهادهای امنیتی بازداشت شده بود.

این نوکیش مسیحی از ایمانداران مسیحی عضو کلیسای «زنانه یکدلان» تهران است که در هجوم ماموران سازمان اطلاعات سپاه به محل تجمع ایمانداران مسیحی در یکی از کلیساهای خانگی محلات تهران در روز سه شنبه ۱۰ تیرماه به همراه جمعی دیگری از نوکیشان مسیحی بازداشت شد.

گفته می شود ماموران اطلاعات سپاه پس از بازداشت این نوکیش مسیحی وی را به منزل پدری اش برده و آنجا را مورد تفتیش و بازرسی قرار داده اند و پس از توقیف و ضبط برخی از اقلام شخصی، وی را به زندان اوین انتقال داده اند.

«سمیه (سونیا) صادق» ۳۶ ساله و مربی ورزشی است که سرپرستی یک سالن تمرین های ورزشی و بدنسازی ویژه بانوان را در منطقه غرب تهران  بر عهده دارد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید