فرزانه انصاری فر بازداشت شد

ماموران امنیتی در اقدامی، فرزانه انصاری فر، شهروند ساکن بهبهان و خواهر فرزاد انصاری فر، از جانباختگان اعتراضات آبان ۹۸ را بازداشت کردند. گفته می‌شود تعدادی دیگر  از شهروندان ساکن بهبهان نیز در جریان اعتراضات ساعات گذشته، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شب پنجشنبه ۲۶ تیر ۹۹، فرزانه انصاری فر، خواهر فرزاد انصاری فر، از جانباختگان اعتراضات آبان ۹۸، توسط نیروهای امنیتی در بهبهان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

گزارش شده است این بازداشت بدلیل تجمع اعتراض به «وضعیت نابسامان اقتصادی کشور» و «صدور حکم اعدام در پاسخ به اعتراضات مردمی سال گذشته»در بهبهان صورت گرفته است.

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی در بسیاری از شهرها فضای امنیتی با حضور پر تعداد ماموران امنیتی و انتظامی و  همچنین  کاهش سرعت اینترنت  در ایران گزارش شده است.

فرزاد انصاری فر، متولد ۸ اسفند ۱۳۷۰ ظهر روز شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در جریان اعتراضات نسبت به گرانی بزنی در بهبهان بر اثر اصابت گلوله ماموران کشته شد. پیکر وی روز ۲۸ آبان پس از اخذ تعهد از خانواده توام با فشارهای شدید امنیتی در بهبهان به خاک سپرده شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید