زندان اوین: متهم پرونده آمدنیوز در زندان خودکشی کرد

گزارش ها حاکی از این است که یکی از متهمان پرونده آمدنیوز در زندان اوین دست به خودکشی زده است. گزارش شده که علت این اقدام فشار های روحی و روانی و شرایط نامناسب محل نگهداری او بوده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۹۹ یکی از متهمان پرونده آمد نیوز به نام «توانا محمدی» از طریق تلاش برای بریدن رگ گردن خود در زندان اوین اقدام به خودکشی کرده است.

علی شریف زاده اردکان، وکیل این زندانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت که آقای توانا از این اقدام «با تلاش کادر درمانی بیمارستان طالقانی از مرگ نجات پیدا کرد و پس از ۴ ساعت عمل جراحی ، مجددا به زندان منتقل شد.»

گفته شده این اقدام آقای توانا به خاطر شرایط نامناسب روحی ناشی از ایام بازداشت و در اثر شوک وارده پس از پخش تلویزیونی صحبت‌های وی در دادگاه صورت گرفته است.

توانا محمدی، متولد ۲ تیر ۱۳۷۴ از متهمان پرونده آمدنیوز است که پس از روح الله زم بازداشت شد؛ او در حال حاضر در بند ۴ زندان اوین نگهداری می‌شود.

پرونده آقای محمدی درشعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به اتهام «اجتماع و تبانی بر علیه امنیت ملی کشور از طریق همکاری با روح الله زم» حال رسیدگی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل