برگزاری آخرین جلسه بازپرسی حیدر قربانی در دادسرای شهر قدس

آخرین جلسه دفاع «حیدر قربانی» فعال کارگری، در شعبه سوم بازپرسی دادسرای شهر قدس برگزار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز یکشنبه ۵ مردادماه، آخرین جلسه بازپرسی «حیدر قربانی»، فعال کا رگری اهل کامیاران و عضو اتحادیه آزاد کارگران ایران، با طرح اتهامات «اقدام علیه امنیت ملی»، «اخلال در نظم عمومی»، «تبلیغ علیه نظام» و حضور در تجمع روز کارگر در‌مقابل مجلس، جهت اخذ آخرین دفاعیات از وی در دادسرای شهر قدس برگزار شد.

«حیدر قربانی»، روز یکشنبه ۱۸ خردادماه، توسط نیروهای امنیتی در منزلش در شهرقدس (قلعه حسن خان)، بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده بود.

کمپین پیشتر گزارش داده بود که ماموران ضمن تفتیش و فیلم برداری از داخل منزل، تعدادی از وسایل شخصی وی و خانواده‌اش از جمله لبتاب و تلفن‌های همراه را ضبط کرده و با خود برده بودند.

روز دوشنبه ۱۹ خردادماه ۱۳۹۹، آقای قربانی، برای تفهیم اتهام به شعبه‌ی ۳ بازپرسی دادسرای شهرقدس منتقل و سپس به زندان اوین بازگردانده شده است.

وی روز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۹، برای بار دوم به شعبه ۳ بازپرسی دادسرای شهر قدس منتقل و پس از تفهیم اتهام دوباره به زندان اوین بازگردانده شد.

روز سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹، «حیدر قربانی»، کارگر زندانی و عضو اتحادیه آزاد کارگران ایران، که صبح روز یکشنبه ۱۸ خرداد با هجوم نیروهای لباس شخصی به منزلش در شهر قدس (قلعه حسن خان)، بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده بود، پس از ۲۳ روز با قرار وثیقه ۲۵۰ میلیون تومانی به صورت موقت از زندان اوین آزاد شد.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید