تعیین زمان دادگاه رسیدگی به اتهامات مازیار سیدنژاد، فعال کارگری

«مازیار سیدنژاد» فعال کارگری، از سوی شعبه ۴ دادگاه انقلاب شهرستان اهواز جهت حضور در جلسه رسیدگی به اتهامات احضار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «مازیار سیدنژاد» فعال کارگری، بر اساس احضاریه ای که از سوی شعبه ۴ دادگاه انقلاب شهرستان اهواز در تاریخ ۱۲ مردادماه به وی ابلاغ شده، می بایست ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۹، جهت حضور در جلسه رسیدگی به اتهامات، در این شعبه حاضر شود.

«مازیار سیدنژاد»، فعال کارگری که در آذرماه ۱۳۹۷ بازداشت شده بود، روز دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷،  با سپردن وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی، به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی، از زندان شیبان اهواز آزاد شده بود.

این فعال کارگری معترض گروه ملی فولاد، روز چهارشنبه ۱۰ آذرماه ۱۳۹۷، توسط ماموران امنیتی بازداشت و به بند عمومی زندان اهواز منتقل شده بود.

کارگران گروه ملی فولاد در آبان و آذر ۱۳۹۷، با پیوستن به کارگران معترض نیشکر هفت تپه، تجمعات بزرگی را در شهرستان شوش و اهواز سازماندهی کردند.

از شامگاه روز دوشنبه ۲۶ آذر تا روز سه شنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷، ماموران امنیتی دست‌کم ۴۱ کارگر شرکت ملی فولاد اهواز بازداشت کردند.

«پرداخت حقوق معوق»، «ازسرگیری تولید و تامین مواد اولیه»، «برقراری بیمه‌های تامین اجتماعی و تکمیلی» و «توجه به وضعیت معیشتی کارگران» از جمله خواسته‌های کارگران این مجتمع بود.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید