مریم شفیع پور آزاد شد+عکس

مریم شفیع پور فعال دانشجویی و زندانی عصر امروز پنجشنبه ۲۵ تیرماه از زندان اوین آزاد شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،مریم شفیع پور، متولد ۱۵ دی ماه ۱۳۶۳، دانشجوی سابق مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی در دانشگاه بین‌المللی قزوین است.
او از اعضای فعال کمیته زنان ستاد دانشجویی مهدی کروبی٬ نامزد معترض به نتیجه انتخابات بحث برانگیز سال ٬۸۸ بود که در ۲۸ فروردین ماه سال ۸۹ از سوی دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین احضار و پس از آن روز ۵ مرداد ماه سال ۹۲ به دنبال احضار دوباره به دادسرای اوین بازداشت شد.
مریم شفیع ‌پور، پس از دو ترم تعلیق از تحصیل به دلیل فعالیت دانشجویی در حالی که در ترم هشتم بود، از دانشگاه قزوین اخراج شد.
این فعال دانشجویی پیش تر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی به هفت سال زندان محکوم شده بود، این حکم در که شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظراستان تهران به ریاست قاضی پور عرب به چهار سال حبس قطعی کاهش یافت.

یک منبع آگاه در گفتگویی با کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی گفت”  خانواده مریم شفیع پور پیش از آزادی مبلغ سیصد هزار تومان به عنوان جریمه  جهت نگهداری ماهواره در منزل پرداخت کرده و سپس مریم آزاد شده است”

۱۰۵۶۶۲۳۹_۴۲۷۹۵۷۳۰۴۰۴۳۵۹۳_۶۳۵۱۷۵۹۰۳_n۱۱۷۱۶۰۳۴_۴۲۷۹۵۷۲۹۴۰۴۳۵۹۴_۱۰۵۸۶۷۸۲۵۰_n

۱۱۶۹۵۹۶۴_۱۰۱۳۹۱۷۶۸۸۶۳۲۳۰۴_۸۷۱۳۰۱۵۱۱۱۹۱۷۲۸۲۷۸۳_n۱۰۹۸۲۳۱۱_۱۰۱۳۹۱۹۴۷۱۹۶۵۴۵۹_۳۰۹۷۸۴۷۴۸۳۶۴۳۷۶۴۵۵۱_n    ۱۱۷۳۸۰۷۵_۱۰۱۳۸۹۷۵۴۸۶۳۴۳۱۸_۶۸۹۱۲۱۰۰۳۷۶۰۵۲۱۸۴۵_n۱۱۷۴۲۷۴۲_۱۰۱۳۹۱۷۹۸۱۹۶۵۶۰۸_۷۸۳۱۴۹۲۸۳۸۴۰۲۶۸۷۴۴۰_n  ۱۱۷۴۲۸۸۷_۱۰۱۳۹۱۷۶۱۱۹۶۵۶۴۵_۶۴۳۶۶۵۴۷۴۹۰۰۹۹۳۱۹۴۰_n ۱۱۷۵۵۷۷۴_۱۰۱۳۹۱۷۸۴۸۶۳۲۲۸۸_۱۶۱۹۶۱۴۱۸۱۹۸۰۴۳۲۷۴۳_n

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید