بهبهان: علیرضا حبیبی فر، مداح منتقد به همراه مسئول حسینه منطقه اسلام آباد بازداشت شدند

روز دوشنبه ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۹، علیرضا حبیبی فر، مداح و محمدحسین صفرپور و مسئول حسینه منطقه اسلام آباد سنگبری بهبهان توسط نیروهای وزارت اطلاعات در این شهر بازداشت شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، علیرضا حبیبی‌فر، مداح منتقد سیاست های جمهوری اسلامی که در حمایت از کشته شدگان اعتراضات آبان ماه در بهبهان در شب عاشورا در حین مراسم عزاداری از فرزاد انصاری فر، مهرداد و محمود دشتی که در این اعتراضات کشته شده بودند حمایت کرده بود، روز گذشته ۱۰ شهریور ۹۹ بازداشت شد.

گزارش شده نیروهای اطلاعات بهبهان امروز سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ آقای حبیبی فر را از بازداشتگاه پلیس انتظامی به زندان منتقل کرده‌اند.

علیرضا حبیبی فر، متاهل، حدودا ۳۵ ساله، مداح و شهروند ساکن بهبهان و محمدحسین صفرپور، متاهل و مسئول حسینه اسلام آباد سنگبری بهبهان است.

بازداشت این شهروندان به دلیل برگزاری مراسم «شب عاشورا» که شب شنبه ۸ شهریور ۹۹ در منطقه اسلام آباد سنگبری بهبهان برگزار شد، صورت گرفته است. در جریان این مراسم جمعی از جوانان ساکن شهرستان بهبهان یاد دوستان هم‌محله‌ای خود فرزاد انصاری فر، مهرداد دشتی نیا و محمود دشتی نیا، سه تن از جانباختگان اعتراضات آبان ۹۸ را گرامی داشتند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید