محمدرضا امیدی،نوکیش مسیحی جهت اجرای حکم تبعید عازم برازجان شد

محمدرضا(یوهان) امیدی، نوکیش مسیحی اهل رشت برای تحمل حکم ۲ سال تبعید راهی شهر برازجان واقع در استان بوشهر شد.

این نوکیش مسیحی غیر تثلیثی، که به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق تبلیغ مسیحیت صهیونیستی» در خردادماه ۱۳۹۷، توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست «احمد زرگر»، به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری قطعی محکوم شده و با تشکیل جلسه دادرسی مجدد در خرداد ماه سال جاری این حکم به ۲ سال حبس کاهش یافته و از زندان اوین آزاد شده بود، روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۹، برای تحمل حکم ۲ سال تبعید عازم شهر برازجان در استان بوشهر شد.

بر اساس این گزارش سازمان ماده ۱۸، محمدرضا (یوهان) امیدی، باید۲ سال دوران تبعید را در شهرستان دشتستان از توابع شهر بُرازجان واقع در استان بوشهر سپری کند.

«محمدرضا(یوهان) امیدی» در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق تبلیغ مسیحیت صهیونیستی »از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی وقت «ماشاالله احمدزاده»، به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

۸ مرداد ماه ۱۳۹۷، «محمدرضا(یوهان) امیدی» جهت گذراندن دوران حبس تعزیری ۱۰ ساله در شهرستان رشت بازداشت و به زندان اوین در تهران منتقل شد.

در خرداد ماه سال جاری، حکم حبس این شهروند اهل رشت با تشکیل جلسه دادرسی مجدد به ۲ سال تقلیل یافت و در اواخر مردادماه امسال از از  اندرزگاه ۸ زندان اوین آزاد شد.

این نوکیش مسیحی ۴۷ ساله، علاوه بر حکم حبس تعزیری، به تحمل ۲ سال تبعید به شهرستان برازجان نیز محکوم شد.

در خرداد ماه ۱۳۹۷، حکم ۲ سال تبعید به شهرستان برازجان، توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، عیناً تائید شد.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید