بازداشت چهار شهروند کُرد اهل اشنویه توسط نیروهای امنیتی

چهار شهروند کُرد اهل شهرستان اشنویه در استان آذربایجان غربی، طی روزهای اخیر توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان های نامعلوم منتقل شده اند.

این شهروندان کُرد به نام های محمدخالد حمزه پور، کمال قویتاسی، رحمان یوسفی و امید معروف طی روزهای گذشته بدون ارائه حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی شهرستان اشنویه بازداشت و به مکان های نامعلوم منتقل شده اند و علی رغم پیگیری های خانواده این شهروندان هنوز اطلاع دقیقی از سرنوشت آنها در دست نیست.

محمدخالد حمزه پور از اهالی روستای خانلر از توابع شهرستان اشنویه در شامگاه دوشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۹،  توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

رحمان یوسفی، اهل روستای سوجه و کمال قویتاسی از اهالی روستای چشمه‌ گل از توابع شهرستان اشنویه روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۹، بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شده اند.

امید معروف، اهل روستای علی آباد از توابع شهرستان اشنویه روز سه شنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹، توسط نیروهای امنیتی این شهرستان بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شد.

این شهروندان کُرد بازداشت شده از حق دسترسی به وکیل و تماس با خانواده محروم مانده اند.

تا لحظه تنطیم این گزارش از نهاد بازداشت کننده، دلایل بازداشت و محل نگهداری این شهروندان بازداشت شده هیچ اطلاع دقیقی در دست نیست.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید