فاطمه خویشوند (سحر تبر) با تودیع وثیقه آزاد شد

فاطمه خویشوند که در فضای مجازی به نام سحر تبر شناخته شده است، پس از ابلاغ حکم دادگاه بدوی با قید وثیقه به صورت موقت از زندان قرچک ورامین آزاد شد.

فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر، فعال اینستاگرامی که با دستور دادسرای ارشاد تهران در روز شنبه ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۸، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و از سوی دادگاه انقلاب به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شده است، روز شنبه ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹، با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه از زندان قرچک ورامین آزاد شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از رُکنا، این فعال اینستاگرامی پس از تبدیل قرار قضایی بازداشت به وثیقه تا زمان ابلاغ حکم قطعی دادگاه و به صورت موقت از زندان قرچک ورامین آزاد شده است.

شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه مسئول رسیدگی پرونده فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر بوده است.

این شعبه با صدور دادنامه ای در روز پنج شنبه ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹، فاطمه خویشوند(سحر تبر ) را از بابت اتهام های «معاونت در افساد فی‌الارض»، «تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری»، «توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب» و «تحصیل مال نامشروع» در مجموع به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم کرده است.

فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر، متولد ۲۶ خرداد سال ۱۳۸۰ بوده و شهرت وی به دلیل به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌هایش در صفحه اینستاگرام شخصی اش است.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید