تجمع اعتراضی؛ بازداشت جواد لعل‌ محمدی و فاطمه سپهری در مشهد

روز یکشنبه ۱۰ مردادماه سال جاری در جریان تجمعی اعتراضی در حمایت از مردم خوزستان و نارضایتی از شرایط حاکم در مشهد، فعالین مدنی دست به تجمع اعتراضی زدند که با ورود نیروهای امنیتی دو فعال به نامهای جواد لعل‌ محمدی و فاطمه سپهری بازداشت شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز یکشنبه دهم مردادماه سال جاری در تجمعی اعتراضی دو شهروند اهل مشهد به نامهای جواد لعل‌ محمدی و فاطمه سپهری، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

بنا به منابع مطلع: این تجمع عصر روز یکشنبه ۱۰ مردادماه در حمایت از مردم خوزستان در پارک ملت صورت گرفت. معترضین به حمایت از مردم خوزستان فساد اداری و وضعیت اسفبار اقتصادی در مشهد شعار می دادند که با ورود مامورهای امنیتی چند تن از فعالان مدنی را بازداشت کردند.

پس از بازداشت چند تن از شهروندان، معترضین در پارک دیگری دست به تجمع و اعتراض زدند در بخشی از شعارها از زندانیان سیاسی حمایت شد و معترضین خواهان آزادی زندانیان سیاسی شدند.

فاطمه سپهری و جواد لعل محمدی از امضاء کنند گان درخواست برکناری رهبری و پایان دادن به ولایت فقیه بودند که پیش از این نیز سابقه بازداشت و محکومیت را در پرونده خود دارند.

تا لحظه تنظیم این گزارش از سرنوشت و محل نگهداری بازداشت شدگان اطلاع دقیقی در دست نیست.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید