برگزاری مراسم زادروز ستار بهشتی با حضور فعالین سیاسی و مدنی+عکس

سی هشتمین زادروز «ستار بهشتی» کارگر و وبلاگ‌نویس جانباخته با حضور جمعی از فعالین سیاسی و مدنی در منزل پدری وی واقع در  «رباط کریم» برگزار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سی و هشتمین زادروز این کارگر و وبلاگ‌نویس جان‌باخته در روز جمعه ۳۰ مردادماه ۱۳۹۴، با حضور جمعی از فعالین سیاسی و مدنی از جمله «دکترمحمد ملکی»، «محمد نوریزاد»، «دکترجداری»، «حشمت طبرزدی»، «مادران پارک لاله»، «اکرم نقابی» مادر«سعید زینالی»، «شهناز و مریم کریم‌بیگی» مادر وخواهر جان‌باخته «مصطفی کریم‌بیگی»، «حکیمه شکری»، «دکتر رضا ملک»، «شعله پاکروان» مادر «ریحانه جباری» و… در منزل پدری «ستار بهشتی» در «رباط کریم» برگزار شد.

گفته شده مراسم زادروز «ستار بهشتی» در روز گذشته شنبه ۳۱ مردادماه ۱۳۹۴، نیز در بند ۷ سالن ۱۲ زندان اوین با پخش شیرینی و شکلات بین زندانیان با وجود تدابیر امنیتی حاکم بر زندان برگزار شده است.
«ستار بهشتی» متولد ۱۳۵۶، کارگر و وبلاگ‌نویس، در ۹ آبان‌ماه ۱۳۹۱، به اتهام “اقدام علیه امنیت ملی از طریق فعالیت در شبکه اجتماعی فیس‌بوک” از سوی «پلیس فتا» بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. او در زمان بازجویی به شدت از سوی «پلیس فتا» شکنجه شد و  به همین دلیل درگذشت.
پیگر او در گورستان «رباط کریم» (محل زندگی‌اش) به خاک سپرده شد.
تصاویر زیر مربوط به برگزاری سی و هشتمین زادروز «ستار بهشتی» در روز جمعه ۳۰ مردادماه ۱۳۹۴، در منزل پدری او در «رباط کریم» است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید