آتنا دائمی، در زندان لاکان رشت به اعتصاب غذای خود پایان داد

آتنا دائمی، کنشگر مدنی محبوس در زندان لاکان رشت به اعتصاب غذای خود پایان داد.او به مدیریت ناکارآمد زندان معترض شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ومدنی؛ آتنا دائمی، کنشگر سیاسی و مدنی محبوس در زندان لاکان رشت که روز پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰؛ اعتصاب غذا کرده بود با وعده مسئولین به اعتصاب غذای خود پایان داد.

خانم دائمی؛ روز پنج‌شنبه بیست و یکم مرداد ماه؛ در اعتراض به قطعی مکرر تلفن و مدیریت ناکارآمد زندان اعتصاب غذا کرده بود و در روز سه شنبه بیست وششم مردادماه؛ به اعتصاب غذای خود پایان داد.

آتنا دائمی، از آذرماه ۹۵ دوره محکومیت خود را در زندان اوین آغاز کرد و سال ۹۷، همراه با گلرخ ابراهیمی آریایی، با گشایش پرونده ای دیگر مواجه و در نهایت توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ۳ سال و ۷ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش منابع مطلع: دادگاه برای هردوی آنها مجازات های تکمیلی اتخاذ کرد. دو سال محرومیت در گروه ها و احزاب محکوم شد. این حکم مدتی بعد در مرحله دادگاه تجدید نظر بدون تشکیل جلسه عینا تائید شد. با اعمال ماده ۱۳۴ مدت ۲ سال و ۱ ماه از این حبس برای هر یک از آنها قابل اجرا است.

خانم دائمی تیرماه ۹۹، از بابت پرونده‌ای که در دوران حبس علیه او اعمال شده بود توسط شعبه ۲۴ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی محمدرضا عموزاد به ۲ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم گردید.

در پایان این گزارش: آتنا دائمی نهایتا ظهر روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه سال گذشته با پابند و دستبند از زندان اوین خارج و ساعت ۸ شب از زندان اوین به زندان لاکان رشت تبعید شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید