تشدید اعمال فشار نهادهای امنیتی بر زندانیان سیاسی

وضعیت جسمی،روحی و روانی، زندانی سیاسی، عباس محمدی، زندانی محکوم به «اعدام»، در اثر اعمال فشار نهادهای امنیتی و قضایی، نامناسب گزارش شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ عباس محمدی، زندانی سیاسی محکوم به «اعدام»، که در جریان اعتراضات دی‌ماه ۹۶ بازداشت و به دو بار اعدام محکوم شده، همچنان تحت اذیت و آزار مسئولان زندان اصفهان، از رسیدگی پزشکی محروم مانده است.

عباس محمدی در ادامه پروژه مجنون‌سازی زندانیان سیاسی، در اردیبهشت‌ماه به بیمارستان اعصاب و روان مدرس اصفهان منتقل و در آنجا بستری شده بود.

پروژه مجنون‌سازی زندانیان سیاسی، سال‌هاست برای حذف فیزیکی و یا ساکت کردن مخالفان سیاسی محبوس در زندان‌ها به اجرا در می‌آید.

ماموران امنیتی با تهدید زندانیان سیاسی، مبنی بر انتقال آن‌ها به بیمارستان‌های اعصاب و روان، آن‌ها را تحت فشارهای شدید روحی قرار می‌دهند.

این پروژه تاکنون بر روی شماری از زندانیان سیاسی مانند؛ کیانوش سنجری، سها مرتضایی، هنگامه شهیدی، هاشم خواستار، انسیه عبدالحسینی، میثم بهرام‌آبادی و بهنام محجوبی اجرا شده است.

بهنام محجوبی، درویش گنابادی کشته شده، اسفند ماه سال گذشته در اثر فشارهای روحی ناشی از انتقال به بیمارستان اعصاب و روان امین‌آباد و تجویز داروی اشتباه جان خود را از دست داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل