دادسرای تبریز؛ جلسه آخرین دفاع شاهین برزگر برگزار شد

جلسه آخرین دفاع و رسیدگی به اتهامات شاهین برزگر فعال مدنی (آذربایجانی) در دادگاه انقلاب و عمومی تبریز به ریاست شهابی در شعبه پانزدهم بازپرسی برگزار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ آخرین جلسه بازپرسی شاهین برزگر، فعال مدنی آذربایجانی روز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰؛ در شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تبریز به ریاست هادی شهابی به اتهام «دعوت مردم به اغتشاش از طریق سامانه مخابراتی» برگزار گردید.

این فعال مدنی آذربایجانی ۳۱ شهریورماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و ۲۰ مرداد ماه، با پایان مراحل بازجویی از بازداشتگاه اداره اطلاعات تبریز به زندان مرکزی منتقل شده بود و در ۲۳ مرداد با تودیع قرار وثیقه تا پایان مراحل دادرسی از زندان مرکری تبریز آزاد گردید.

بنا به اظهارات برخی از بازداشت شدگان تظاهرات ۲ مرداد ۱۴۰۰ ،تعداد افراد بازداشتی تنها در شهر تبریز بیش از ۱۵۰ تن بوده است. تا این لحظه تنها قادر به شناسایی اسامی برخی از بازداشتی ها از جمله پرویز سیابی گرجانی ،نادر صادقیان، یوسف سلحشور، اولدوز قاسمی، محمد محمودی،رضا شهریور ، محمد کاظمی، سیامک کوشی، کریم اسماعیل زاده، فراز فراز معمار آذر، هادی محمدی ،وحید محمدی، حسین قره جه داغی، جواد دهقان، محمد مردی، داوود رحیمی، شاهین برزگر، امیر ستاری، وحید ابهری، مجتبی عبدلی‌ و شهروز برزگر، صالح اکرامی و بابک رضایی در شهرهای تبریز ، اردبیل و تهران شده ایم.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید