ولی اسدی فعال مدنی توسط دادگاه انقلاب شهرستان قزوین به جزای نقدی محکوم شد

ولی اسدی فعال مدنی و یکی از لیدرهای هواداران تیم تراکتور آذربایجان در شهرستان قزوین طی حکمی که اخیرا به وی ابلاغ شده است، به جزای نقدی محکوم شده است این حکم  پس از احضار به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر به صورت شفاهی به وی ابلاغ شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ ولی اسدی فعال مدنی، ساکن در شهرستان قزوین توسط دادگاه انقلاب این شهر به «سیصد و ده میلیون ریال» جزای نقدی محکوم شده است.

بر اساس این حکم که ۴ آبان ماه،  پس از احضار این شهروند به شعبه اول دادگاه انقلاب قزوین به صورت شفاهی به وی ابلاغ شده است، آقای اسدی از بابت اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام” به پانزده میلیون و پانصد هزار تومان و همچنین از بابت اتهام »، «توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران» به پانزده میلیون و پانصد هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است. از این میزان با استناد به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی پرداخت پانزده میلیون و پانصد هزار تومان جریمه نقدی برای وی قابل اجرا است.

ولی‌ اسدی روز هفتم بهمن ماه ۱۳۹۹ با اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق فعالیت در شبکه‌های مجازی از سوی اداره اطلاعات قزوین بازداشت و پس از یک هفته بازجویی با قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی بطور موقت آزاد گردید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید