در آستانه سالگرد قتل ستار بهشتی سه عضو خانواده وی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند

در آستانه سالگرد قتل، ستار بهشتی سه عضو خانواده وی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ نیروهای امنیتی شب چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰،  با یورش، به منزل شخصی سحر بهشتی، خواهر ستار بهشتی،اقدام به بازداشت سه عضو این خانوده کردند.

بر اساس این گزارش، ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه ،چهارشنبه دوازدهم آبانماه سال ۱۴۰۰ مامورین امنیتی با یورش به منزل سحر بهشتی خواهر ستار بهشتی ‌ضمن بازرسی و جمع آوری لوازم ارتباطی آنان، همه اعضای خانواده ستار بهشتی را بازداشت کردند.

در زمان یورش مامورین و ایجاد رعب و وحشت، گوهر عشقی دچار حمله قلبی شد و برای لحظاتی قادر به تنفس نبود. همچنین مامورین از رساندن دارو به گوهر عشقی توسط سحر بهشتی جلوگیری به عمل آورده و با هتاکی و فحاشی وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مصطفی اسلامی همسر سحر بهشتی هم که یکی از بازداشت شدگان است به رفتار مامورین با همسر و مادر همسرش اعتراض نموده که این اعتراض باعث شد مجدداً وی را مورد ضرب و‌شتم شدید قرار دهند.

همچنین وحشت و گریه مدام فرزندان ده و دو ساله سحر بهشتی باعث شد تا یکی از مامورین به سمت آنها حمله کرده و خواستار سکوت آنان شده است.

ستار بهشتی وبلاگ نویس و کارگر جوانی بود که به دلیل فعالیت در فضای مجازی از سوی پلیس فتا بازداشت شد و در بازداشتگاه تحت فشارهای روانی و فیزیکی جان باخت.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید