محسن قنواتی، با تودیع قرار کفالت«فیش حقوقی» از زندان بهبهان آزاد شد

محسن قنواتی، برادر یکی از جان‌باختگان اعتراضات آبان ۹۸، با تودیع قرار کفالت «فیش حقوقی» تا پایان مراحل بازپرسی به صورت موقت از زندان بهبهان آزاد شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ محسن قنواتی، برادر یکی از جان‌باختگان اعتراضات آبان ۹۸،  روز چهارشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۰، با پایان دوران بازپرسی به صورت موقت با تودیع قرار وثیقه از زندان بهبهان آزاد شد.

بر اساس این گزارش، محسن قنواتی، روز یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و سپس به زندان بهبهان منتقل شده بود.

آزادی آقای قنواتی با تودیع قرار کفالت (فیش حقوقی)، به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی صورت گرفته است. وی پیشتر از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” مورد تفهیم اتهام قرار گرفته بود.

آقای قنواتی روز یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه همزمان با امین مرادی و پیام جیحونی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان بهبهان منتقل شد.

امین مرادی و پیام جیحونی نیز به سلول‌های انفرادی یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در اهواز منتقل شده و از آن زمان تاکنون به صورت بلاتکلیف در بازداشت بسر می‌بردند. این شهروندان از زمان بازداشت تنها ۲ بار اجازه برقراری تماس تلفنی با خانواده خود را داشته‌اند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید