تداوم بازداشت و بی خبری مطلق از هیراد پیربداغی، بازداشت در ۲۰۹ اوین

هیراد پیربداغی، فعال کارگری که پیشتر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود با گذشت بیش از ۲۵ روز هنوز بازداشت و تحت بازجویی است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ هیراد پیربداغی، فعال کارگری، روز شنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰؛ توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود همراه با عسل محمدی بازداشت شده بود.

خانواده هیراد پیربداغی که از ۱۵ آبان ماه در بازداشت نیروهای امنیتی بسر می‌برد همچنان از وضعیت فرزندشان بی خبرند و علیرغم پیگیریها و مراجعات مکرر خانواده این زندانی به دادسرای اوین بازپرس پرونده حتی اجازه حضور این خانواده را در دادسرا نداده و معاونت دادسرای اوین نیز از پذیرفتن خانواده وی خودداری کرده و هیچ اطلاعی از وضعیت پرونده هیراد در دست نمی‌باشد و وکیل وی نیز تاکنون اجازه دسترسی به پرونده را نداشته و از دلایل بازداشت و اتهامات وارده به هیراد بی اطلاع می‌باشند.

هیراد پیربداقی  و عسل محمدی، فعال کارگری، روز شنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰؛  پس از تفتیش منزل توسط نیروهای امنیتی تهران بازداشت و به بازداشتگاه ۲۰۹ اوین منقل شدند.

عسل محمدی و هیراد پیربداغی پیشتر نیز به دلیل فعالیت‌های مسالمت‌آمیز خود و دفاع از حقوق کارگران سابقه بازداشت و محکومیت داشته‌اند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید