دو فعال کارگری جهت تحمل احکام صادره حبس توسط دادگاه انقلاب مشهد و کرج احضار شدند

اصغر فیروزی و علیرضا ثقفی

اصغر فیروزی و علیرضا ثقفی، از اعضای موسس کانون مدافعان حقوق کارگرف توسط دادگاه انقلاب مشهد و کرج، برای تحمل دوران محکومیت حبس احضار شده‌اند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ اصغر فیروزی و علیرضا ثقفی، طی دو هفته اخیر در پی ابلاغ احضاریه‌هایی به محل کار آنها از سوی شعبه اجرای احکام، برای تحمل دوران حبس فراخوانده شده‌اند.

اصغر فیروزی۷۳ ساله که از قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ جان سالم به در برده است،  در سال ۹۷  توسط نیروهای اداره اطلاعات بازداشت شد و کتابخانه مرجع در مشهد و موسسه فرهنگی پیام که خود وی راه‌اندازی کرده بود، پلمپ شد.

وی از سوی دادگاه برای اتهام انتسابی به تحمل سه ماه حبس تعزیری محکوم و این حکم در پی عدم حضور آقای فیروزی از سوی شعبه اجرای احکام به همکاران وی در محل موسسه پیام، ابلاغ شده است.

علیرضا ثقفی فعال کارگری و عضو کانون نویسندگان ایران، برای اجرای یک سال حبس تعزیری به اتهام “تبلیغ علیه نظام” احضار شده است.

وی به همراه تعدادی از فعالان کارگری در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۹۸ در پارک جهان‌نمای کرج به دلیل هماهنگی و تدارک برای برگزاری مراسم اول ماه مه مصادف با روز جهانی کارگر بازداشت شده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل