پروین محمدی جهت اجرای حکم زندان به مراجع قضایی احضار شد

پروین محمدی

پروین محمدی فعال کارگری، از احضار خود توسط دادگاه انقلاب به جهت اجرای حکم زندان خبر داد. وی در یک پیام تصویری گفته است:« من در صورتی غیابی به حبس محکوم شده‌ام که در دست رس بوده‌ام.»

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پروین محمدی فعال کارگری، طی دریافت احضاریه‌ای از او خواسته شده است به شعبهٔ ۱ واحد اجرای احکام دادسرای اوین  ظرف ۵ روز از زمان درج این ابلاغیه در سامانه ثنا، در این شعبه حاضر شود.

بر اساس این گزارش، این فعال کارگری به صورت غیابی به یکسال حبس محکوم شده است. خانم محمدی می گوید:« من هم از طریق تلفن و هم از طریق آدرس منزل در دست رس بود‌ه‌ام اما بنده به دادگاه احضار نشده‌ام و حتی نمی دانم این حکم با استناد بر چه اتهامی صادر شده است.»

خانم محمدی در یک پیام تصویری می گوید:« هر دم از این باغ بری می رسد، او در پی صدور حکم زندان واکنش نشان داده و می گوید:« ؛ به هیچ عنوان با حذف فیزیکی ما از جامعه نمی توانید صدای اعتراض میلیونها کارگر را خاموش کنید.»

بر اساس ابلاغیه ای که از سوی شعبه یک اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سی و سه تهران صادر شده است، پروین محمدی می باید ظرف مدت پنج روز جهت اجرای حکم یکسال زندان، خود را به این شعبه معرفی کند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید