احضار احمد زیدآبادی به دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان

احمد زیدآبادی

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و زندانی سیاسی سابق، در طی دریافت ابلاغیه‌ای به بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان احضار شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و زندانی سیاسی سابق، در طی دریافت ابلاغیه‌‎‌‌‌ای که طی روزهای اخیر به وی ابلاغ شده است از او خواسته شده در سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰، در شعبه مربوطه حاضر شود.

بر اساس این گزارش، زندانی سیاسی سابق، آقای زیدآبادی طبق ابلاغیه‌ای که از سوی شعبه ۵ بازپرسی صادر شده است باید طی تاریخ صدور ابلاغیه( سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰) در دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان حاضر شود.

احضار آقای زیدآبادی با شکایت سپاه صاحب‌الزمان، «ودجا چهار صد و بیست هفت هزار و چهار صد و سی و چهار و سازمان اطلاعات سپاه اصفهان» به اتهام افترا و نشر اکاذیب صورت گرفته است.

این پرونده به دنبال اطلاع رسانی احمد زیدآبادی در خصوص تماس تلفنی اطلاعات سپاه تهران و ممانعت از حضور او در مراسم‌هایی در دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اراک به مناسبت ۱۶ آذر ۱۳۹۸ (روز دانشجو) صورت گرفته است.

به گفته آقای زیدآبادی همزمان با وی از ساجد سهرابی دبیر انجمن دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان و یونس صابری دبیر انجمن دانشجویی دانشگاه اراک نیز به دلیل صدور بیانیه‌ و توضیح دلیل لغو برنامه شکایت شده است.

احمدزیدآبادی پیشتر نیز به دلیل فعالیت‌های خود سابقه بازداشت و محکومیت دارد. وی ساعاتی پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و نهایتا در اردیبهشت‌ماه ۹۴ با پایان دوره محکومیت از زندان آزاد و بدون وقفه به شهرستان گناباد برای اجرای حکم تبعید فرستاده شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل