احضار احمد زیدآبادی به دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان

احمد زیدآبادی

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و زندانی سیاسی سابق، در طی دریافت ابلاغیه‌ای به بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان احضار شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و زندانی سیاسی سابق، در طی دریافت ابلاغیه‌‎‌‌‌ای که طی روزهای اخیر به وی ابلاغ شده است از او خواسته شده در سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰، در شعبه مربوطه حاضر شود.

بر اساس این گزارش، زندانی سیاسی سابق، آقای زیدآبادی طبق ابلاغیه‌ای که از سوی شعبه ۵ بازپرسی صادر شده است باید طی تاریخ صدور ابلاغیه( سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰) در دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان حاضر شود.

احضار آقای زیدآبادی با شکایت سپاه صاحب‌الزمان، «ودجا چهار صد و بیست هفت هزار و چهار صد و سی و چهار و سازمان اطلاعات سپاه اصفهان» به اتهام افترا و نشر اکاذیب صورت گرفته است.

این پرونده به دنبال اطلاع رسانی احمد زیدآبادی در خصوص تماس تلفنی اطلاعات سپاه تهران و ممانعت از حضور او در مراسم‌هایی در دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اراک به مناسبت ۱۶ آذر ۱۳۹۸ (روز دانشجو) صورت گرفته است.

به گفته آقای زیدآبادی همزمان با وی از ساجد سهرابی دبیر انجمن دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان و یونس صابری دبیر انجمن دانشجویی دانشگاه اراک نیز به دلیل صدور بیانیه‌ و توضیح دلیل لغو برنامه شکایت شده است.

احمدزیدآبادی پیشتر نیز به دلیل فعالیت‌های خود سابقه بازداشت و محکومیت دارد. وی ساعاتی پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و نهایتا در اردیبهشت‌ماه ۹۴ با پایان دوره محکومیت از زندان آزاد و بدون وقفه به شهرستان گناباد برای اجرای حکم تبعید فرستاده شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید