یک زندانی محبوس در زندان اوین در اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد

مرگ زندانی

یک زندانی محبوس در زندان اوین، جان خود را از دست داد. این زندانی به دلیل درگیری با یک زندانی دیگر دچار عارضه قلبی شده بود و نهایتا در بیمارستان جان داد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شب یکشنبه 12 دی‌ماه 1400، یک زندانی در زندان اوین به دلیل عارضه قلبی جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، شب گذشته به دنبال مرگ یک زندانی در زندان اوین و اعلام آن از سوی کادر پزشکی بیمارستان طالقانی این موضوع در دستور کار بازپرس ویژه کشیک قتل تهران قرار گرفت.

این زندانی ۷۲ ساله که از مدتی قبل با اتهامات مرتبط با مواد مخدر در زندان بود. اخیرا با یکی از هم بندی های خود درگیری پیدا کرده و چند روز بعد از این حادثه حال زندانی به دلیل عارضه قلبی بد شده است. سپس وی به بیمارستان منتقل و در نهایت بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست می دهد.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا مشخص شود علت تامه فوت عارضه قلبی بوده یا ضربه هایی که در درگیر اخیر بین زندانیان رخ داده بود.

در این گزارش آمده است، در صورتی که فوت زندانی به دلیل اصابت ضربه تشخیص داده شود، پرونده وارد فاز رسیدگی با موضوع قتل خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل