نوکیش مسیحی هادی رحیمی، جهت تحمل چهار سال حبس راهی زندان اوین شد

هادی رحیمی

هادی رحیمی، نوکیش مسیحی، که پیشتر توسط دادگاه انقلاب تهران، به تحمل چهار سال حبس محکوم شده بود توسط دادگاه تجدیدنظراستان تهران، عینا تایید، و راهی زندان اوین شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه 1400، هادی رحیمی، نوکیش مسیحی، که پیشتر توسط دادگاه انقلاب تهران به چهار سال حبس محکوم شده بود راهی زندان اوین شد.

بر اساس این گزارش، آقای رحیمی، پیشتر توسط دادگاه انقلاب تهران به چهار سال حبس محکوم شده بود، این حکم توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران عینا تایید شد.

هادی رحیمی احمد گورابی به همراه سه نوکیش مسیحی دیگر بهمن‌ماه ۹۸ در پی حضور ماموران امنیتی در منزل از بابت اتهامات «تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» مورد بازجویی قرار گرفته و پس از توقیف وسایل و مدارک شخصی به وی گفته شده بود که به زودی به دادگاه احضار خواهد شد.

هادی رحیمی مردادماه ۹۹ توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران از بابت اتهام «عضویت در گروه یا دسته‌ها با هدف بر هم زدن امنیت کشور» به چهار سال حبس تعزیری محکوم شد. مهرماه همان سال این محکومیت توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران عینا تایید شد.

گفته می شود که یکی از مصادیق اتهام وی «شرکت در جلسات کلیساهای خانگی» عنوان شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید