باز گرداندن زندانیان معترض ارومیه از سلول انفرادی به بند و انتقال ۳ زندانی به اداره اطلاعات ارومیه

زندان ارومیه

زندانیان بند سیاسی زندان ارومیه که پیشتر در پی اعتراض به انتقال اجباری به بند جدید به سلول‌های انفرادی منتقل شده بودند روز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه، به بند جدید بازگردانده شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، زندانیان بند سیاسی زندان ارومیه که پیشتر در پی اعتراض به انتقال اجباری به بند جدید به سلول‌های انفرادی منتقل شده بودند روز پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه، به بند جدید بازگردانده شدند.

بر اساس این گزارش،  ضمن اینکه این زندانیان به بند جدید باز گردانده شدند همزمان ۳ تن از این زندانیان به اداره اطلاعات ارومیه منتقل شدند.

یک منبع مطلع به کمپین گفت، روز دوشنبه هفته جاری در پی انتقال همراه با خشونت و ضرب و شتم زندانیان سیاسی در زندان ارومیه به بند جدید، تعدادی از زندانیان معترض به انتقال اجباری خود به بند جدید به سلول‌های انفرادی این زندان منتقل شده بودند.

گفته می شود همزمان از میان این زندانیان ۳ زندانی سیاسی بنامهای «نائب عسکری، سیروان حسینی اصل و سامان حسینی اصل» که در جریان انتقال مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند و از ناحیه سر و دست به شدت مصدم شده اند از سلول انفرادی زندان به اداره اطلاعات ارومیه منتقل شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل