۱۴ سال تبعید در زندان گزارشی از آخرین وضعیت «زینب جلالیان » در زندان یزد

زینب جلالیان

زینب جلالیان زندانی سیاسی تبعیدی محبوس در زندان یزد، که وارد چهاردهمین سال محکومیت خود شده است همچنان از اعزام به مرخصی محروم مانده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، زینب جلالیان زندانی سیاسی تبعیدی در زندان یزد، در چهاردهمین سال حبس و تبعید خود همچنان محروم از مرخصی و بدون چشم‌اندازی از آزادی، حکم حبس ابد خود را بدون حتی رعایت اصل تفکیک جرائم زندانیان تحمل می‌کند.

زندانی سیاسی زینب جلالیان، علیرغم تحمل حدود ۱۵ سال حبس از ابد خود با وجود بیماریهای مختلف که بعضا در طی این دوران مبتلا شده آن هم در شرایط دشوار تبعید در زندانهای مختلف همچنان بدون مرخصی و وحتی چشم انداز روشنی از آزادی زودهنگام ، تحمل حبس می نماید.

بر پایه این گزارش ، خانم جلالیان با وجود مشکلات پزشکی همچون ناخونک چشم، ناراحتی کلیه و بیماری زمینه‌ای آسم از رسیدگی مناسب پزشکی نیز محروم است و بدون رعایت اصل تفکیک جرائم در زندان یزد و بند عمومی بسر می‌برد.

گفته می شود «علاوه بر مشکلات گذشته، بر روی زبانش نیز جوش هایی مشاهده شده که میتواند نشان از مشکل کبدی وی باشد و بعضأ هر از گاهی که برای رسیدگی به این بیماری ها به خارج از زندان هم اعزام می شود اما بدون درمان اساسی و رسیدگی پزشکی مناسب به زندان بازگردانده میشود.»

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید