تداوم بازداشت و بلاتکلیفی چهار شهروند بهائی در استانهای تهران و مازندران

شهروندان بهائی

ناتولی درخشان، صبا سفیدی، پری کارگریان مروستی و دانیال بنی نژاد شهروندان بهائی ساکن ساری، تهران و مارلیک تهران کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، ناتولی درخشان، صبا سفیدی، پری کارگریان مروستی و دانیال بنی نژاد شهروندان بهائی ساکن ساری، تهران و مارلیک تهران کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برند.

بر اساس این گزارش، ناتولی درخشان و صبا سفیدی در تاریخ ۲۱ دیماه در ساری و تهران بازداشت شدند. پری کارگریان مروستی و دانیال بنی نژاد نیز هفته گذشته در مارلیک استان تهران بازداشت شدند.

بازداشت پری کارگریان مروستی، دانیال بنی نژاد، شهروندان بهائی به همراه یک شهروند دیگر، توسط نیروهای امنیتی در منزل خانم کارگریان در مارلیک استان تهران خبر داد. نیروهای امنیتی ضمن تفتیش منزل پری کارگریان، برخی از لوازم شخصی از جمله موبایل، لوازم الکترونیک، تصاویر، کتب و آثار مربوط به آئین بهائی را ضبط کرده و با خود بردند.

منطقه مارلیک بخشی از تهران است که به دلیل همجواری با کرج به عنوان مارلیک کرج نیز شناخته می شود.
تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه او اطلاعی در دست نیست. همچنین بلاتکلیفی ناتولی درخشان، شاعر و شهروند بهائی که در همان تاریخ در منزل خود در ساری توسط ماموران اداره اطلاعات بازداشت شده کماکان ادامه دارد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید