میثم کاظمی توسط دادگاه انقلاب بندر ماهشهر به ۲۲ ماه حبس تعزیری محکوم شد

میثم کاظمی

میثم کاظمی، شهروند اهل بهبهان، که پیشتر توسط دادگاه انقلاب ماهشهر به اتهام تبلیغ علیه نظام و به نفع گروه های معاند نظام و توهین به رهبری، محکاکمه شده بود به 22 ماه حبس محکوم شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، طی روزهای اخیر میثم کاظمی، شهروند اهل بهبهان طی دریافت ابلاغیه‌ای که توسط توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب بندرماهشهر صادر شده است به ۲۲ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

بر اساس این گزارش، هفت ماه و دو هفته از این حکم به حالت تعلیق در آمده است. در صورت تایید این حکم در مرحله تجدیدنظر یک سال و سه ماه حبس تعزیری در خصوص او قابل اجرا خواهد بود.

این حکم که توسط شعبه یک دادگاه انقلاب بندرماهشهر صادر و به وکیل مدافع این شهروند، ایمان سلیمانی ابلاغ شده، میثم کاظمی از بابت اتهامات «تبلیغ علیه نظام و به نفع گروه های معاند نظام و توهین به رهبری» به مجموعا ۲۲ ماه حبس تعزیری محکوم شده است. همچنین هفت ماه و دو هفته از این حکم به حالت تعلیق در آمده است.

در صورت تایید این حکم در مرحله تجدیدنظر یک سال و سه ماه حبس تعزیری در خصوص او قابل اجرا خواهد بود. جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای کاظمی در تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در شعبه اول دادگاه انقلاب بندرماهشهر برگزار شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید