ابلاغ حکم جدید هفت سال و ده ماه و پانزده روز حبس به بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری

«بهنام ابراهیم‌ زاده»، زندانی سیاسی با تایید حکم جدید، به هفت سال و ده ماه و پانزده روز زندان محکوم شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «بهنام ابراهیم‌ زاده» زندانی سیاسی، فعال کارگری و حقوق کودکان کار و خیابان که نزدیک به پنج سال در زندان به سر مى برد، ابتدا در خردادماه ۹۰ بازداشت و به پنج سال حبس و پس از بازگشایى پرونده جدید و محاکمه در دى ماه ۱۳۹۳ به نه سال ونیم زندان مجدد محکوم شد.
در اواخر مرداد ماه ۱۳۹۴ «مهدی خدابخشی» معاون داستان تهران، پس از حضور در بند و سلول بهنام ابراهیم زاده یک صفحه کپی از حکم تائید شده این فعال کارگری را مبنی بر کاهش حکم وی به استناد ماده ۷۰۶ – ۷۰۲ – ۶۱۰ – ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی از نه سال و شش ماه حبس، به ۷ سال و ۱۰ ماه و ۱۵روز، ابلاغ کرده است.
پیش تر وى پس از ابلاغ حکم جدید، در بند ٢٠٩ زندان اوین بازجویى و به زندان رجایی شهر منتقل و پس ازانتقالش به قرنطینه زندان رجایى شهر و با تصمیم مسئولین زندان به بند دارالقرآن منتقل شده بود.
«بهنام ابراهیم‌زاده» به شدت از درد شدید و آرتروز گردن رنج می برد همچنین چندی پیش وی از وضعیت بینایی و سوزش چشمانش رنج می برده است.
پیش تردر روز پنج شنبه ۲۵ تیرماه سال جاری به دلیل عود بیماری آرتروز گردن از بند دو زندان رجایی شهر معروف به «دارالقرآن» به بیمارستان «امام خمینی» تهران منتقل و پس از معالجه به زندان بازگردانده شده است.
یک منبع مطلع از وضعیت این زندانی سیاسی به «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفت”بهنام از درد شدید آرتوروز رنج می برد ودفعات متعدد به بهداری زندان مراجعه و جهت انتقالش به مراکز درمانی خارج از زندان درخواست داده است که هر بار با ممانعت مسوولین مربوطه روبرو می شده است”.
این فعال کارگری و حقوق کودکان کار و خیابان نیز چندی پیش درساعت ۱۰صبح روز یکشنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۴ در پی درگیری لفظی با «نجم الدین حسینی » ریاست بند “دارالقرآن” که به درگیری فیزیکی نیز انجامید به سلول انفرادی منتقل شد.
«نجم الدین حسینی » ریاست بند دارالقران به تازگی به اتهام انتقال مواد مخدر به درون زندان بازداشت شده است.
همچنین «مهدی خدابخشی» یکی از افراد مسوول قضایی که تاکنون باعث آزار و اذیت بسیاری از زندانیان سیاسی محبوس در زندان اوین و خانواده‌های آنان شده است، به دلیل “فساد مالی” و “ارتشاء” از مقام قضایی خود تعلیق و برکنار شد.
«نیما ابراهیم زاده» فرزند «بهنام ابراهیم‌زاده»به بیماری سرطان خون مبتلاست و این موضوع بر نگرانی ها و شرایط روحی این فعال کارگری افزوده است .

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید